باند سارقان مسلح شرق فارس با کشته شدن یکی از اعضای این باند و دستگیری شش نفر متلاشی شد.
کد خبر: ۸۱۹۵۰۹
مخوف‌ترین باند مسلحانه فارس متلاشی شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی‌استان فارس در این باره گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی در شهرستان‌های زرین دشت، جهرم، فسا، لارستان، شیراز و داراب توسط یک شرور مسلح ، دستگیری وی در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

تحقیقات پلیس نشان می‌داد متهم فراری با تشکیل باندی، شرارت‌هایش را از سر گرفته است. در این مرحله از تحقیقات بود که ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می‌داد او و همدستانش در دبیران شهرستان زرین دشت مخفیانه زندگی می‌کنند.

سردار احمد علی گودرزی خاطر نشان کرد: چند روز پیش ماموران قرارگاه عملیاتی صالحین با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان زرین دشت، برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و با اعزام به محل موردنظر، خانه‌ای که مخفیگاه متهمان بود را به‌طور نامحسوس زیرنظر گرفتند و با اخطار به متهمان خواستند خود را تسلیم کنند که اعضای این باند بدون توجه به این اخطارها به سمت ماموران تیراندازی کردند.

بنابراین ماموران هم به تیراندازی متقابل پرداختند که در جریان 2 ساعت درگیری مسلحانه سرکرده باند و یکی از همدستانش هدف گلوله پلیس قرار گرفتند که در جریان این درگیری سرکرده باند زخمی ‌و همدستش به هلاکت رسید.

وی خاطرنشان کرد : در ادامه این درگیری مسلحانه سه نفر دیگر از اعضای این باند تبهکاری زخمی‌ و دو نفر دیگر هم دستگیر شدند. از اعضای این باند یک قبضه کلاش و دو قبضه کلت کشف شد.

بررسی های پلیس نشان می‌داد سرکرده این باند شرور چند فقره سرقت مسلحانه، تیراندازی به طرف ماموران و زخمی‌ کردن یکی از ماموران در سال 1393 را در پرونده خود داشت و به اتهام این جرایم تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی ‌بود. تحقیقات تکمیلی از سرکرده این باندو همدستانش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
۰
۰
خواهشا این اراذل و اوباش را بزرگ (مخوف ترین) جلوه ندهید !!!!!!!!!!!!! اینها دد صفتانی بیش نیستند و بس .
همی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
۰
۰
ان شاء الله با یزید مهشور شوند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها