معاون اول رئیس جمهور تهدید به افشاگری کرد

حرف‌های زیادی دارم که به وقتش می‌گویم

معاون اول رئیس جمهور ضمن حضور در اردبیل و بهره برداری از کارخانه های مایوان و آرتاپان گفت: شرکای اقتصادی در کشورمان را با توجه به همکاری و سرمایه گذاری در کشور خودمان انتخاب می کنیم.
کد خبر: ۸۱۸۷۰۷
شرکای اقتصادی کشورمان را خودمان انتخاب می​کنیم

اسحاق جهانگیری ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه اتوبوس و مینی بوس در اردبیل با اشاره به رفع تحریم های ایران گفت: با کشورهایی همکاری‌ می کنیم که تصورشان از ایران و ایرانی محدود نباشد، بنابراین با شرکت هایی همکاری می کنیم که درداخل کشور سرمایه‌گذاری کنند و یا با سرمایه گذاران داخلی کار اقتصادی مشترک انجام دهند.

معاون اول رئیس جمهور مهمترین شاخص مدیران فعلی دولت را توسعه گرابودن دانست و افزود: این مدیران آمده اند تا موانع راه توسعه را برداشته و به ایرانی توسعه یافته فکر کنند، ایرانی که نه تنها در منطقه بلکه در جهان شاخص باشد.

وی با بیان اینکه نظام بانکی کشور باید پشتوانه تولید باشد، تصریح کرد: متاسفانه به دلایلی این امکان فعلا مقدور نیست اما با برگشت معوقات بانکی و ایجاد زمینه برای پرداخت بدهی های دولت به نظام بانکی این مهم اتفاق خواهد افتاد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در سفر خود، طرح توسعه کارخانه سبلان خودرو مایوان را افتتاح کرد.

این کارخانه با ظرفیت تولید هزار دستگاه اتوبوس و سه هزار دستگاه مینی بوس با اشتغالزایی 80 نفر است که بخش خصوصی برای احداث آن 300میلیارد ریال هزینه کرده است.

کارخانه آرتاپان نیز که برای 250نفر زمینه اشتغال فراهم کرده است با حضور جهانگیری افتتاح شد.

عملیات اجرایی این کارخانه از سال 90 آغاز شده که برای احداث آن 120میلیارد تومان هزینه شده که 20میلیارد تومان آن ریالی و 24میلیون یوروست.

معاون اول رئیس جمهور که صبح امروز وارد اردبیل شده است پیش از مراسم افتتاح در هجدهمین اجلاس سراسری هیا‌تهای نظام مهندسی ساختمان شرکت کرد و سالانه 200هزارتن محصول تولید میکند.

معاون اول رئیس جمهور بعد از ظهر امروز نیز کارخانه تولید انواع نوشیدنی طعم دار شهرستان نیررا که در 57هزارمترمربع زیربنا احداث شده است افتتاح می کند.

معاون اول رئیس جمهور پیش از مراسم افتتاح در هیجدهمین اجلاس سراسری هیا‌تهای نظام مهندسی ساختمان شرکت کرد.(خبرگزاری صدا و سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها