عامل اسیدپاشی شهرستان بوکان که روی سه زن اسید ریخته بود، در بازجویی مدعی شد تحت تاثیر توهم مواد روانگردان دست به این کار زده است.
کد خبر: ۸۱۸۱۶۴
اسیدپاشی مرد توهمی روی 3 زن

به گزارش جام‌جم، ساعت 24 شامگاه سه‌شنبه گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بوکان در استان آذربایجان‌غربی تماس گرفت و از دو مورد اسیدپاشی خبر داد. دقایقی بعد از این گزارش، ماموران به محل حادثه در نزدیکی بازاری در بلوار کردستان این شهر اعزام شدند. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، دختر جوان و مادر میانسالش از ناحیه پشت و کمر دچار سوختگی با اسید شده‌اند. این دو مصدوم به مرکز درمانی منتقل شدند. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، کارآگاهان جنایی به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند که مشخص شد آنها جوانی را که راکب موتورسیکلتی بوده، دیده‌اند که سرنگ به دست از پشت سر به این دو زن که در حال پیاده‌روی بوده‌اند حمله و بسرعت محل را ترک کرده‌ است.

در این مرحله ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند خوشبختانه آسیب جدی به این مادر و دختر وارد نشده است. با تحقیق از این دو نفر مشخص شد آنها فرد اسید‌پاش را ندیده‌اند .

با اطلاعات به دست آمده از شاهدان حادثه، عملیات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری اسیدپاش فراری آغاز شد تا این که دقایقی بعد از این حادثه، مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد دختر جوان دیگری نیز در همان محله از سوی یک موتورسوار هدف اسیدپاشی قرار گرفته است.

با افزایش شمار قربانیان اسیدپاشی، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تصاویر رایانه‌ای متهم فراری در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا این که ماموران انتظامی رد اسیدپاش فراری را در یکی از محله‌های جنوبی شهر به دست آوردند. ماموران برای دستگیری وی به آنجا اعزام شدند و متهم راکه در کمین زن دیگری نشسته بود تا او را هدف اسیدپاشی قراردهد، بازداشت کردند. در بازرسی از وی یک سرنگ پر از اسید کشف شد.

پسر 24 ساله با انتقال به پلیس آگاهی شهرستان بوکان درباره انگیزه‌اش گفت: در پی اختلاف با خانواده‌ام، با افراد نابابی آشنا و دوست شدم و بعد ازمدتی نیز به مواد روانگردان اعتیاد پیدا کردم. امروز پس از خوردن قرص دچار توهم شدم. انگار صدایی در مغزم به من می‌گفت با اسید زنان و دختر را بسوزان. من هم مقداری اسید باتری تهیه کردم و داخل سرنگ‌هایی ریختم و با موتورسیکلتم به سمت یکی از بازارهای پر رفت و آمد شهر رفتم تا در شلوغی آنجا کسی متوجه ماجرا نشود و بتوانم براحتی نقشه‌ام را عملی کنم. ابتدا به دو زن که در حال پیاده‌روی بودند و بعد از آن به یک زن دیگر با اسید حمله‌ور شدم.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به سه مورد اسیدپاشی، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. خوشبختانه حال جسمی سه مصدوم حادثه رضایت‌بخش اعلام شده است.

سردار ناصر اصلانی افزود: این متهم تحت تاثیر مواد روانگردان دست به این کار زده و هیچ انگیزه دیگری نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
REZA
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
۰
۰
این جمله معنیش چیه؟سردار ناصر اصلانی افزود: این متهم تحت تاثیر مواد روانگردان دست به این كار زده و هیچ انگیزه دیگری نداشته است.
قسم میخورم میخواiند قضیه رو زود فیصله بدهند
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
۰
۰
آقای این چه بساطیه كه هر كی هر كاری میكنه میگه تحت تأثیر مواد مخدر بودم اینم شد وضع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها