فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) خبر داد:

راه‌اندازی سامانه موشکی جدید ایران با هدف جنگ الکترونیک

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: سامانه‌های موشکی با فناوری رویارویی با جنگ الکترونیک و رادارهای جدید میانبرد و دوربرد در دهم شهریور امسال به شبکه یکپارچه پدافند هوایی اضافه می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۷۱۲
راه‌اندازی سامانه موشکی جدید ایران با هدف جنگ الکترونیک

امیر فرزاد اسماعیلی در حاشیه محفل انس با قرآن این قرارگاه در سمنان افزود: سامانه‌های راداری و موشکی پدافند بخش مهمی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور را پوشش خواهند داد و آنچه در این سامانه‌ها به خصوص در سامانه‌های راداری دوربرد دیده شده است عمق پدافندی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: طرح بومی سازی و بهینه سازی، هر دو در پدافند وجود دارد، بهینه سازی شامل سامانه‌هایی است که از قبل در پدافند موجود بوده است و طبیعتا برای این که دیگران از فناوری آن اگاهی نداشته باشد ما آن را بهینه سازی کردیم و در بخش بومی سازی از سامانه‌ها و تجهیزاتی استفاده شده است که از صفر تا صد در بخش‌های طراحی، ساخت، آموزش و استقرار آن بومی و ایرانی است و تاکتیک و تکنیک آن توسط هیچ کشوری قابل رو برداری و کشف نیست و در سامانه‌های راداری از تمام طیف‌های راداری استفاده می‌کنیم.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در قرارگاه پدافند هوایی و تاثیر مثبت آن در حفظ و ارتقای روحیه معنوی کارکنان تاکید کرد: قرارگاه پدافند هوایی در کنار مباحث علمی و فناوری به بحث مسایل معنوی کارکنان هم پرداخته است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها