سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی در مورد درخواست عبدالحسین روح‌الامینی برای احضار وی به دادگاه گفت: روح‌الامینی برای کمک، مرا به دادگاه احضار کرده و به عنوان گواه به دادگاه می‌روم.
کد خبر: ۸۱۶۹۱۸
احمدی‌مقدم: به عنوان شاهد به دادگاه می‌روم

احمدی‌مقدم به ایرنا گفته است: مراحل رسیدگی به پرونده کهریزک در بخش انتظامی به پایان رسیده و تصورم این است که روح‌الامینی از اظهارات ما به عنوان گواه بهره ببرد.

رایزنی با شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیکی

سیامک ره‌پیک، معاون امور اجرایی و انتخابات شورای نگهبان از حضور وزیر کشور در جلسه چهارشنبه آینده این شورا خبر داد و به تسنیم گفت: درخواستی از سوی وزیر کشور برای حضور در یکی از جلسات شورای نگهبان ارسال شده و قرار است وی در شورا حضور یافته و درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات، توضیحاتی ارائه کند. وی افزود: فعلا درباره برگزار کردن یا نکردن انتخابات الکترونیکی تصمیمی گرفته نشده، ولی پس از توضیحات وزیر کشور در جلسه روز چهارشنبه در باره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

رایزنی‌ها برای معرفی استاندار قم

همزمان با ماجراهای مربوط به تغییر استاندار فارس، استان قم نیز در چالش انتخاب استاندار قرار دارد.

با اعلام خبر استعفای محمدصادق صالحی‌منش، چانه‌زنی برای کرسی استانداری قم شروع شده و به گزارش «آنا» اکنون گفته می‌شود گزینه دولت برای این کرسی، سیدمهدی صادقی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران است.

آخرین خبرها از استیضاح وزیر راه

حسن کامران، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: واکنش‌های انفعالی و عزل و نصب‌های «بده بستان‌گونه» در آستانه استیضاح وزیر راه،‌ نمایندگان استیضاح‌کننده را منصرف نمی‌کند. وی به فارس گفت: به نظر می‌رسد هیأت‌رئیسه رایزنی‌هایی انجام می‌دهد تا استیضاح صورت نگیرد اما ما نمایندگان طبق سوگندی که خورده‌ایم، عمل می‌کنیم.

برگزاری اولین جلسه کمیته بررسی دانشجویان بورسیه

محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل۹۰ با اشاره به برگزاری اولین جلسه کمیته بررسی ۲۲۰ بورسیه به تسنیم گفت: در این جلسه تصمیماتی گرفته شد، اما بقیه تصمیم‌گیری‌ها به جلسه بعد موکول شد. با این حال تصمیمات خوبی اتخاذ شد که بعدا اعلام می‌شود.

آشتیانی: جامعتین وارد مصادیق انتخاباتی نمی‌شوند

رضا آشتیانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که اصولگرایان قدم‌های موثری برای دستیابی به وحدت برداشته‌اند، به ایسنا گفت که احتمالاً در مصادیق به این شکل نخواهد بود که جامعتین وارد میدان شود اما در هدایت و ارشاد و راهنمایی تشکل‌های اصولگرا برای رسیدن به وحدت حتماً جامعتین نقش پررنگی خواهد داشت.

انتخابات مجلس دهم استانی نمی‌شود

محمدجواد کولیوند، نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به ایرادات شورای نگهبان به طرح استانی شدن انتخابات گفت که اجرایی شدن این طرح به انتخابات دوره دهم مجلس در اسفند امسال نمی‌رسد.

وی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با توجه به ایرادات گرفته شده توسط شورای نگهبان این طرح در کمیسیون با حضور نماینده شورا مورد بررسی قرار گرفته و ان‌شاءالله رفع ایراد خواهد شد.

وی ادامه داد: احتمال دارد مجلس فعلی این طرح را به تصویب برساند اما اجرایی شدن آن به انتخابات دوره دهم مجلس نمی‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها