دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا:

حلب در مرحله آزادسازی نهایی است

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

ایجاد داعش برای تثبیت امنیت صهیونیست هاست

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: به وجود آمدن داعش، درگیری‌ها در یمن و وجود اختلافات مذهبی و سیاسی، در راستای تفرقه افکنی بین مسلمانان و تثبیت امنیت صهیونیست ها انجام می گیرد.
کد خبر: ۸۱۵۱۵۹
ایجاد داعش برای تثبیت امنیت صهیونیست هاست

سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی به همراه سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و دیگر هیئت همراه از بخش های مختلف پایگاه شکاری شهید بابایی بازدید کرده و طی سخنانی با اشاره به اتفاقات منطقه خاورمیانه، گفت: به وجود آمدن داعش و تقویت تسلیحاتی آن توسط دولت آمریکا، درگیری های شکل گرفته در کشور یمن و وجود اختلافات مذهبی و سیاسی، همه در راستای تفرقه افکنی بین مسلمانان و تثبیت امنیت صهیونیست ها انجام می گیرد.

وی افزود: عربستان با بیشترین خرید اسلحه در بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و حمایت از گروهک تروریستی داعش از عوامل اصلی ایجاد ناامنی در منطقه بوده و در مقابل دولت جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال برقراری ثبات و اتحاد جمعی در بین کشورهای منطقه بوده و هست.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: دولت مردان و همچنین نیروهای مسلح با شناسایی تهدیدات پیش رو پیوسته در تلاشند تا با آمادگی کامل و تسلیحات به روز و پیشرفته از تمامیت ارضی و دارایی های کشور و ملت ایران صیانت کنند.

وی با اشاره به رشادت ها و حماسه آفرینی کارکنان نیروی هوایی ارتش در ۸ سال دفاع مقدس گفت: در عملیات فاو که در ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ با رمز یا فاطمه زهرا (س) انجام شد و ۷۰ روز به طول انجامید، نیروهای عراقی کاملاً غافل گیر شده و نیروی هوایی ارتش برترین عملیات پشتیبانی و پدافند هوایی را در آن عملیات بزرگ انجام داد.

سرلشگر صفوی در خاتمه از تمامی فرماندهان و کارکنان خواست تا با مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تدبر در فتوحات و برخی ناکامی ها، بصیرت خود در این حوزه را بالا ببرند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها