مژده به اهدا کنندگان عزیز

هم خون بدهید هم سلفی بگیرید! + عکس

به دنیال اعتراض یکی از اهدا کنندگان خون که در حین اهدا قصد گرفتن عکس سلفی داشت و با ممانعت کارکنان انتقال خون مواجه شد، سازمان انتقال خون اعلام کرد: هم خون بدهید هم سلفی بگیرید و به اشتراک بگذارید.
کد خبر: ۸۱۳۰۶۷
هم خون بدهید هم سلفی بگیرید! + عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان انتقال خون، این روزها بازار سلفی گرفتن داغ است و هرکسی در هر موقعیتی که برایش جالب، به یادماندنی و جذاب و دوست داشتنی است دوست دارد سلفی بگیرد و آن را برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی با دوستان و نزدیکانش، منتشر کند اما متاسفانه یکی از عزیزان اهدا کننده خون که اتفاقا فرهنگی و دست به قلم نیز هست به همراه همکاران خود چندی پیش برای اهدای خون به یکی از پایگاه ها مراجعه کرده بود و وقتی خواسته ازاین اقدام به یادماندنی خود سلفی بگیرد از طرف همکاران انتقال خون آن مرکز ممانعت شده بود.

در پی اطلاع روابط عمومی سازمان انتقال خون و انعکاس این موضوع به مدیر عامل نامه ای از سوی مدیر کل دفتر مدیر عامل و روابط عمومی سازمان انتقال خون به تمامی مراکز انتقال خون ارسال شد که به هیچ عنوان جلوی عکس و سلفی گرفتن اهدا کنندگان را نگیرند.

ما هم به نوبه خود از اهدا کنندگان عزیز دعوت می کنیم از این پس هرچه دوست دارند عکسهای سلفی و یهویی از خودشان و کیسه خونشان بگیرند و به اشتراک بگذارند که در ترویج این فرهنگ انسان دوستانه به ما هم کمک کنند.

متن پی‌نوشت مدیرعامل سازمان انتقال خون و نامه مدیرکل دفتر مدیر عامل و روابط عمومی به پایگاه های انتقال خون سراسر کشور را نیز در ادامه مشاهده می کنید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی عنای رئوف از تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
۰
۰
مدیر یعنی وقت شناس ومدبر!!
آفرین بر این مدیر لایق كه با حركت بجای خود ضمن ارج نهادن به اهداءكنندگان خون كه بنده هم چند سالی است بطور مستمر این افتخار را دارم،نیز از این فرصت بدست آمده برای تبلیغ فرهنگ بزرگ اسلامی و انساندوستی (اهداء خون) به نحو مقتضی حمایت كردند.

نیازمندی ها