مرد میانسال که در انتقامی کور، روی همسرش اسید پاشیده و پسرش را هدف گلوله قرار داده بود، سرانجام لب به اعتراف گشود.
کد خبر: ۸۱۲۸۹۱
اعتراف عامل تیراندازی و اسیدپاشی خانوادگی در خوی

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 شب پنجشنبه گذشته زن 34 ساله‌ای همراه پسر 19 ساله‌اش پس از صرف افطار تصمیم گرفتند کمی پیاده‌روی کنند. آنها خانه‌شان را در یکی از محله‌های شهرستان خوی ترک کرده و به بوستان مریم رفتند. دقایقی از حضورشان در این بوستان نگذشته بود که پدر خانواده سوار بر موتورسیکلت مقابلشان توقف کرد. او بدون هیچ حرفی با شلیک گلوله پسرش را مجروح کرد. مرد خشمگین سپس روی همسرش اسید پاشید و از محل گریخت.

افراد حاضر در پارک با شنیدن صدای شلیک گلوله خود را به محل تیراندازی رساندند. زن جوان از ناحیه سر و کمر دچار سوختگی شده بود. دقایقی بعد با حضور امدادگران اورژانس، مادر و پسر را به بیمارستان قمر بنی‌هاشم(ع) منتقل کردند که هردویشان با تلاش پزشکان نجات یافتند.

در ادامه تیمی از ماموران در بیمارستان حاضر شده و پس از بهبود مجروحان به تحقیق از آنها پرداختند. اظهارات آنها نشان داد، این زوج سال‌ها قبل به دلیل اعتیاد مرد میانسال از هم جدا شده بودند.

ماموران با دریافت این اطلاعات و شناسایی مرد اسیدپاش، جستجو برای دستگیری او را آغاز کرده و خانه متهم را شناسایی کردند. ماموران زمانی که برای دستگیری او وارد عمل شدند، پی بردند متهم لوله اسلحه را زیر گلوی خود گذاشته و قصد خودکشی دارد. ماموران سعی کردند او را با اقدامات روانکاوی راضی به تسلیم کنند که متهم پس از سه ساعت اسلحه را زمین گذاشت و تسلیم شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی شهرستان خوی اظهارات متناقضی را بیان کرد تا این‌که بعد از چهار روز لب به اعتراف گشود و گفت: چند سال پیش من و همسرم بر سر مسائل مختلفی با هم درگیری و اختلاف‌هایی پیدا کردیم که همین اختلافات باعث شد از هم جدا شویم. من تنها زندگی می‌کردم و همسرم حضانت دو پسرمان را برعهده گرفت. در این سال‌‌ها احساس می‌کردم مقصر این جدایی، همسرم است. بنابراین از او کینه به دل گرفتم و قصد انتقام‌گیری از همسر سابقم را داشتم. چند بار تصمیم گرفتم نقشه انتقام‌گیری‌ام را عملی کنم که نتوانستم.

مرد اسیدپاش ادامه داد: چند روز پیش از حادثه دوباره تصمیم گرفتم نقشه اسیدپاشی را عملی کنم. بنابراین چند روزی رفت و آمد همسر سابقم و پسرانم را تحت نظر گرفتم تا این که شب حادثه متوجه خروج او و پسرم از خانه شدم. آنها را تعقیب کرده و در محلی خلوت نقشه‌ام را اجرا کردم.

سرهنگ قاسم علیدوست، فرمانده انتظامی شهرستان خوی در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم، برای او قرار قانونی صادر و روانه زندان شد، اما تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. وضعیت دو مصدوم حادثه رضایتبخش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
منم بچه دارم دلم نمیاد آمپول بهش بزنن این گلوله شلیك كرده طرف پسرش .
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
۰
۰
علت این همه گستاخی اسیدپاش ها دستگاه قضا است وقتی از قصاص ان ها امتناع می كند و باعث گستاخی سایر مجرمان شده است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها