خواب‌آلودگی راننده ترانزیت صبح روز چهارشنبه سوم تیرماه در مسیر بندرعباس به سوی شهر بابک ، شش لکسوس شاسی بلند صفر کیلومتر را نابود کرد.
کد خبر: ۸۱۱۵۳۳
این 6 لکسوس در چند ثانیه آهن پاره شدند+ مجموعه عکس

عصر ایران با انتشار عکس‌هایی، به نقل از شهروند ادامه داده است: صبح روز چهارشنبه سوم تیرماه خودروهای لکسوس مدل 2015 که از بندر عباس در یک تریلر ترانزیت بارگیری شده بودند به سمت تهران حرکت کرد. شش خودروی صفر کیلومتر پشت به پشت یکدیگر قرار گرفته بودند و هیچ‌کس باور نداشت در یک چشم بر‌هم زدن تنها آهن‌پاره‌ای از این خودروهای لوکس باقی خواهد ماند.

ترانزیت میلیاردی در حال حرکت در جاده شهر بابک بود که حادثه‌ای هولناک رخ داد. در پیچ کور جاده همزمان با تکان‌های شدید تریلر شش خودروی لکسوس شاسی بلند ناگهان از قسمت بار ترانزیت به کف جاده سقوط کردند.

با اعلام این خبر به پلیس راه استان کرمان بلافاصله تیمی از ماموران راهنمایی‌ و رانندگی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه که در جاده جوزم - انار رخ داده بود تصویر عجیبی را در برابر ماموران قرار داد.

شش خودروی لکسوس شاسی بلند در اطراف جاده واژگون شده بودند. تحقیقات اولیه نشان می‌داد خواب‌آلودگی راننده ترانزیت باعث واژگونی تریلر در جاده شده است.

راننده این تریلر که خودش در این حادثه از ناحیه دست مصدوم شده بود، به بیمارستان منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها