سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی متقاضی در طرح نخبگان تیرماه 1394 را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۰۹۹۵۵
فراخوان مشمولان طرح نخبگان در تیر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، این سازمان به اطلاع تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که در طرح نخبگان ثبت نام کرده اند و اعزام به آموزش آنها توسط بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مورد تایید قرار گرفته است، می رساند که

این دسته از مشمولان که برگ اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیرماه 1394 دریافت داشته اند، باید خود را در تاریخ دوم تیرماه 94، همراه با برگ معرفی نامه مشمولان به مرکز آموزش شهید مدرس معرفی کنند.

مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح باعنوان آموزش نخبگان نشده اند، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) نسبت به اخذ برگ مذکور و یا اطلاع از آخرین وضعیت خود اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار کنند.

در صورت عدم صدور مجوز آموزش، باید صرفا مراتب از طریق بنیاد نخبگان نیروهای مسلح واقع در بزرگراه شهید صیاد شیرازی، پایین تر از پل رسالت پیگیری شود.

آموزش این مشمولان در مرکز آموزش شهید مدرس سپاه واقع در کیلومتر 28 بزرگراه تهران – کرج جنب پارک جهان نما انجام می شود؛ این مشمولان باید ضمن هماهنگی با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و اطمینان از اعزام به آموزش خود برای آموزش مراجعه نموده تا پس از اتمام این دوره، ادامه پروژه تحقیقاتی خود را سپری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها