معاون وزیر خارجه روسیه از برگزاری نشست مشترک وزرای خارجه ایران و گروه ۱+۵ بین ۲۵ تا ۳۰ ژوئن(۴تا ۹ تیر) خبر داد و گفت:توافق هسته ای احتمالا تا قبل از ۳۰ ژوئن نهایی می‌شود.
کد خبر: ۸۰۹۵۴۷
توافق هسته ای احتمالا تا قبل از 9 تیر نهایی می‌شود

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف با بیان اینکه توافق هسته‌ای احتمالا تا قبل از 30 ژوئن نهایی می‌شود، از برگزاری نشست مشترک وزرای خارجه ایران و گروه 1+5 بین 25 تا 30 ژوئن خبر داد.

مذاکره کننده ارشد روسیه افزود: مشکلات کمی در این دور از مذاکرات است بنابراین احتمال حصول توافق میان ایران و 1+5 تا 30 ژوئن وجود دارد.

به گفته معاون وزیر خارجه روسیه تاریخ دقیق دیدار وزیران خارجه امروز نهایی خواهد شد.

در حال حاضر مذاکرات هسته ای در سطح معاونان و کارشناسان در شهر وین اتریش در جریان است. این دور هشتمین دور از مذاکرات در راستای ادامه نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است که از روز چهارشنبه و بین معاونان وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شروع شد. روز گذشته (پنج شنبه) نیز نشست سه جانبه معاونان ظریف، کری و موگرینی برگزار شد.

دهم تیرماه پایان ضرب الاجل تمدید هفت ماهه توافق ژنو است و آنگونه که معاون وزیر خارجه ایران گفت تیم ایرانی تا ١٠ تیر در وین خواهد بود و به مذاکرات برای نگارش برجام ادامه می دهد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها