پایان سریال زورگیری در خودروی پراید

تبهکاران چاقو به دست دستگیر شدند + عکس

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر دو نفر سارق به عنف تحت پوشش مسافرکش، از شهروندان درخواست کرد چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۰۸۸۱۲
تبهکاران چاقو به دست دستگیر شدند + عکس

سرهنگ حمیدرضا گل صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع سرقت های به عنف در پوشش مسافرکش از سوی دو نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید در کرج، شهرقدس و تهران پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اقدامات ویژه فنی آغاز شد و با اجرای طرح مهار در مناطق یاد شده متهمان در حین ارتکاب سرقت و زورگیری از یک مسافر در کرج دستگیر و از آنها یکدستگاه خودرو پراید، چند قبضه چاقو، کاتر و تعدادی از اموال مالباختگان کشف شد.

سرهنگ گل صباحی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف از شهروندان اعتراف کرده و اقرار داشتند که با سوار کردن افراد از پل فردیس در کرج و میدان آزادی تهران به مقاصد مختلف در ساعات اولیه شب به عنوان مسافر، در فرصت مناسب مسیر حرکت خود را تغییر داده و با تهدید چاقو، کاتر و قفل فرمان اموال و نقدینگی آنان را سرقت و وجوه موجود در کارت های بانکی آنها را برداشت کرده و سپس آنها را در مناطق خلوت شهر رها کرده و متواری می شدند.

با توجه به احتمال سرقت های متعدد از سوی این دو نفر، بازپرس شعبه 10 دادسرای کرج، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه های جمعی صادر کرده است بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نادران
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
۰
۰
باید درباره صحنه ازادی شون رو هم بنویسید چون این دست از دزدها نرسیده به دادگاه ازاد میشون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها