مرد جوان که به اتهام قتل خاله و شوهر‌خاله‌اش دیروز پای چوبه دار رفته بود، با گذشت فرزندان مقتول از مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۸۰۸۲۰۸
بخشش قاتل زوج میانسال پای چوبه دار

به گزارش جام‌جم، مرد اعدامی غروب ششم دی سال 91 وارد خانه خاله خود در خیابان شهدای صفری اراک شد و پس از جنایت با سرقت پول و طلا از محل گریخت.

پس از افشای این جنایت، تیم جنایی تحقیقات برای افشای راز قتل زوج میانسال را آغاز کرده و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند، قاتل بدون هیچ مقاومتی وارد خانه شده و زوج میانسال را با ضربه به سرشان به قتل رسانده است. با توجه به سرقت طلاهای زن میانسال، فرضیه ارتکاب قتل با انگیزه سرقت مطرح شد.

ماموران در بررسی‌های خود به خواهرزاده زن میانسال مشکوک شده و صبح روز بعد پسر 19 ساله را دستگیر کردند.

مهران در بازجویی‌ها منکر قتل خاله و شوهرخاله‌اش شد؛ اما به دلیل تناقض‌گویی و اعتیاد به مواد مخدر، با دستور قضایی بازداشت شد.

در حالی که متهم منکر قتل بود، یکی از دوستان او با مراجعه به پلیس راز جنایت را فاش کرد. او به کارآگاهان گفت: مهران به خاطر حادثه‌ای به 30 میلیون تومان دیه محکوم شده بود. او چند روز قبل مدعی شد قصد دارد خاله‌اش را به قتل رسانده و طلاهای او را سرقت کند تا با فروش این طلاها بدهی‌اش را پرداخت کند. دیروز او مقداری طلا و پول نقد به من داد و خواست طلاها را بفروشم که این کار را کردم. امروز وقتی متوجه قتل شدم، تصمیم گرفتم به پلیس مراجعه کنم و موضوع را اطلاع دهم.

پس از افشای این موضوع، مهران لب به اعتراف گشود و گفت: به دلیل نزاع و درگیری به دیه محکوم شده بودم، قبل از جنایت شیشه مصرف کردم، به خانه خاله‌ام رفتم. خاله‌ام حمام بود. شوهر خاله‌ام از من پذیرایی کرد. با توجه به این که تصمیم داشتم طلاها را سرقت کنم، از قبل چوبی را در پشت کمرم پنهان کرده بودم. به بهانه آب خوردن به آشپزخانه رفتم. موقع خارج شدن چوب را بیرون آوردم و با آن یک ضربه به سر شوهر خاله‌ام زدم. وقتی او به زمین افتاد چند ضربه دیگر هم از پشت سر به او زدم. به محض این که خاله‌ام از حمام بیرون آمد با چوب یک ضربه هم به او زدم. وقتی خاله‌ام از من پرسید برای چی می‌زنی، چند ضربه دیگر به سرش کوبیدم، هاونگی در آشپزخانه بود، آن را برداشتم و تا می‌توانستم با دسته هاونگ بر سرش کوبیدم.

بعد با قیچی، النگویی را که در دست خاله‌ام بود بریدم، انگشترش را از انگشتش بیرون آوردم. به بهانه پیدا کردن بقیه طلاها تمام خانه را جستجو کردم، از داخل قابلمه‌ها گرفته تا یخچال و گلدان‌ها را گشتم اما چیزی پیدا نکردم. به اتاق خواب رفتم و کیف مشکی رنگی را دیدم که یک میلیون تومان در آن بود. پول‌‌ها را برداشتم و موقع خروج شیر گاز را تا نیمه باز کردم تا اگر زنده مانده بودند، دچار گازگرفتگی و خفه شوند.

پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه جنایت، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان مرکزی ارسال شد که قضات دادگاه پس از محاکمه، متهم را به قصاص و زندان محکوم کردند. پس از تائید حکم در دیوان عالی کشور، مرد جنایتکار صبح دیروز در ملأ عام پای چوبه دار رفت.

فرمانده انتظامی اراک در این رابطه گفت: فرزندان مقتولان از قاتل پدر و مادر خود گذشت کرده و او را بخشیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
۱
۰
واقعا چه انسانهای ... پیدا میشود؟معتاد شیشه ای دعوایی بی خاصیت رو بخشیدن؟؟؟
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
۱
۰
واقعا آدم اندر حكایت این بخشش می مونه آخه مگر اتفاق یا حادثه سهوی بوده كه به این وحشی حیات و زندگی دوباره
حسن
Canada
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
۰
۰
متاسفم براتون كه رضایت دادید. چنین قاتلی كه چنین جنایتی رو مرتكب شده بایستی ده دفعه اعدام بشه نه اینكه ازاد بشه. بطور قطع چنین قاتلی دوباره دست به قتل دیگری خواهد زد دیر یا زود. فكر میكنم این فرزندان كه رضایت دادند صد در صد تحت تاثیر میانجی گران ... قرار گرفتند یا اینكه طمع پول وادارشون كرده كه رضایت بدند والا هیچ ادم نرمال و منطقی به چنین قاتلی رضایت نمی ده.
نرم افزار موبایل
-
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
۰
۰
چرا بخشیدید ...اعدام حقش بود
جعفر
Saudi Arabia
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
۰
۰
درست است كه فرزندان مقتول بزرگواری كرده اند ولی كارشان بسیار اشتباه بوده است به خاطر ایكه باعث تجری وگستاخی سایر مجرمان می شود.تاكی ماباید شاهد این همه قتل عمد دركشور باشیم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها