سئوال ملی پنج نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر علوم در حوزه‌های مختلف، اعلام وصول شد.
کد خبر: ۸۰۷۸۴۲
سئوال ملی ۵ نماینده از وزیر علوم اعلام وصول شد

در پایان جلسه علنی امروز مجلس، هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سئوالات ملی و منطقه‌ای نمایندگان از مسئولان اجرایی را اعلام وصول کرد.

بر این اساس سئوال ملی احمد بخشایش اردستانی نماینده مردم اردستان از بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت درباره علت توقف توسعه گازرسانی به روستاها اعلام وصول شد.

همچنین سئوال منطقه‌ای سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی درباره عملکرد این وزارتخانه در اجرای طرح احیای اراضی کشاورزی در استان‌های خوزستان و ایلام، از دیگر سئوالات اعلام وصول شده در پایان نشست علنی مجلس بود.

سئوال ملی سه نماینده از محمد فرهادی وزیر علوم درباره علت عزل و نصب‌های خلاف قاعده در دانشگاه‌های کشور، سئوال ملی زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران از وزیر علوم درباره نحوه احقاق حق بورسیه‌هایی که مورد اجحاف قرار گرفته‌اند و سئوال ملی قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه ساماندهی آژانس‌های اعزام دانشجو به خارج از کشور در پایان نشست علنی خانه ملت اعلام وصول شد.

در این رابطه همچنین یک سئوال ملی نیز از سوی قاسم جعفری از وزیر علوم اعلام وصول شد که بر اساس آن خواستار توضیح و ارائه گزارش عملکرد وزارت علوم در حوزه پیشگیری از پایان‌نامه‌های سفارشی شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها