عاملان قتل زن جوان در جنگل نکا پس از دفاعیات خود در جلسه دادگاه منتظر رای پنج قاضی جنایی استان مازندران هستند.
کد خبر: ۸۰۷۳۵۴
عاملان جنایت جنگل نکا در انتظار صدور حکم

عصر دهم اردیبهشت ماه زن جوانی به نام خدیجه در روستای داراب‌کلای میاندرود برای رفتن به مطب دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شد، وی هنگامی که در انتظار خودروی مسافرکش بود یک خودروی مشکی رنگ با دو سرنشین در برابرش توقف کرد. زن جوان که تصور می‌کرد خودروی مسافرکش است سوار شد، اما نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.

با طولانی شدن غیبت زن جوان خانواده‌اش با حضور در پلیس آگاهی ناپدید شدن وی را اطلاع دادند. جستجو برای یافتن وی آغاز شد تا این که ماموران توانستند سرنخ‌هایی به دست آورند که نشان می‌داد زن گمشده سوار خودرویی شده و بعد از آن ناپدید شده است.

در ادامه راننده خودرو شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل این زن با همدستی دوستش اعتراف کرد و گفت: روز حادثه همراه یکی از دوستانم در حال پرسه‌زنی در خیابان‌های اطراف روستا بودیم که متوجه زن جوانی در حاشیه خیابان شدیم. او را سوار کردیم. از وضعیت ظاهری‌اش این‌گونه بر می‌آمد که وضع مالی خوبی دارد.

بعد از مسافتی در فرصتی مناسب دوستم بسرعت از صندلی جلو به عقب رفت و با چاقو او را تهدید کرد تا ساکت بماند، اما او مقاومت کرده و سعی کرد خود را از خودرو بیرون بیندازد. در این هنگام دوستم چند ضربه چاقو به او زد. سرش را زیر صندلی کرده و به سمت جنگل‌های اطراف شهر نکا رفتیم.

در آنجا اموال او را برداشتیم اما با توجه به این‌که می‌ترسیدیم از سوی او شناسایی شویم پیکر نیمه جانش را به داخل دره‌ای در جنگل‌های «قرمرض» نکا انداختیم.

با توجه به این اعترافات هولناک، ماموران بسرعت وارد عمل شدند و همدست دیگر او را نیز بازداشت کردند.

معاون دادگستری مازندران دیروز از صدور حکم عاملان قتل زن جوان میاندرودی در روزهای آینده خبر داد و به فارس گفت: 19 خرداد رسیدگی به جرایم متهمان انجام شد و در چند روز آینده برای همه کسانی که در وقوع جرایم این پرونده مانند آدم‎ربایی، سرقت همراه با اذیت و آزار و قتل دخالت داشته‎اند حکم لازم صادر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها