قاتل مجروح در باغ‌های متروکه دستگیر شد

قتل جوان افغان با ضربات چاقو

کارگر 17 ساله افغان در شاهرود با قتل دوست خود با ضربات چاقو، به اختلاف طولانی شان پایان داد.
کد خبر: ۸۰۶۹۹۴
قتل جوان افغان با ضربات چاقو

ساعت 18 روز دوشنبه هجدهم خرداد جوان 20 ساله تبعه افغان و ساکن روستاهای اطراف شاهرود که با ضربات متعدد چاقو از ناحیه کمر و پهلو مجروح شده بود به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شد.

همراه این مجروح که وی نیز از ناحیه سر و صورت مجروح بود دقایقی پس از ورود به بیمارستان، بدون هماهنگی، از بیمارستان متواری شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به مرگ مجروح درساعت 23 همان روز در بخش آی. سی. یو بیمارستان، گفت: فرد همراه فوت شده، کمتر از یک ساعت از طریق تاکسی که آنها را به بیمارستان منتقل شان کرده بود شناسایی شد.

سرهنگ غلامرضا کاظم زاده با بیان اینکه فرد همراه ابتدا در بیمارستان علت مجروحیت شان را درگیری با سارقان عنوان کرده بود، افزود: آنها نزد راننده تاکسی نیز مدعی شده بودند که مورد دستبرد قرار گرفته اند.

وی با اشاره به بررسی آثار به جای مانده در شانه جاده توسط ماموران، گفت: مصدوم فراری که مظنون اصلی پرونده بود، ساعت هشت نوزدهم خرداد در باغ های متروکه اطراف شاهرود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شاهرود متهم را همخانه و همکار مقتول عنوان کرد که به درگیری های مکرر و طولانی مدت با مقتول و دوستان وی به عنوان انگیزه قتل اعتراف کرده است.

توصیه پلیس برای جلوگیری از رخداد اینگونه حوادث، استفاده نکردن مالکان کارگاه های کشاورزی، صنعتی و تولیدی از کارگران افغان غیرمجاز و فاقد مدارک شناسایی است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها