کشف جسد زن 30 ساله در میان شالیزار در شهرستان سیمرغ، کارآگاهان جنایی را با معمای پیچیده‌ای رو‌به‌رو کرد.
کد خبر: ۸۰۵۳۸۸
مرگ مرموز زن جوان در شالیزار

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته زنی در حال رفتن به شالیزار روستایی در شهرستان سیمرغ استان مازندران بود که ناگهان متوجه کفش‌های زنانه‌ای شد که در میان شالیزار افتاده بود.

او با دیدن این کفش‌ها کنجکاو شد و به جستجو در اطراف پرداخت که ناگهان با پیکر زنی درمیان شالیزار رو‌به‌رو شد و در حالی که دست و پایش می‌لرزید به آن زن نزدیک شد و مشاهده کرد او مرده است. کیف یا مدارکی همراهش نبود تا هویتش را بفهمد و ماجرا را به خانواده‌اش اطلاع دهد بنابراین سراسیمه از شالیزار خارج شد و با حضور در کلانتری محل، موضوع را اطلاع داد.

ماموران همراه زن روستایی به محل کشف جسد اعزام شدند. بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد ساعت ‌ها از مرگ زن 30 ساله می‌گذرد. به نظر می‌رسید این زن بومی نبوده و قاتل یا قاتلان جسد او را از مکان دیگری به شالیزار منتقل کرده و گریخته‌اند.

بنابراین با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده را آغاز کردند.

ماموران ابتدا بررسی پرونده‌‌های زنان گمشده که در کلانتری‌های سطح شهر ثبت شده بود را آغاز کردند، اما موفق به شناسایی هویت مقتول نشدند بنابراین تحقیقات گسترده پلیس برای رازگشایی از هویت مقتول و کشف معمای این جنایت همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها