دهها نظامی سعودی در عملیات ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حمله به پاسگاه مرزی عین الحاره ارتش سعودی در منطقه عسیر کشته یا اسیر شدند.
کد خبر: ۸۰۴۳۱۱
هلاکت ده ها نظامی سعودی در مرز یمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، یک منبع یمنی با اعلام این خبر افزود: عملیات ویژه علیه مواضع نظامی ارتش سعودی در پاسخ به حملات سعودی-آمریکایی به یمن انجام شد.

در یکی از این حملات موفقیت آمیز یک دستگاه خودروی نظامی زرهی ارتش سعودی در مواضع مرزی در منطقه عسیر هدف قرار گرفت و منهدم شد و نظامیان داخل آن کشته یا زخمی شدند و تعدادی نیز گریختند.

همزمان ارتش و کمیته‌های مردمی انصار الله در پاسخ به این حملات، با چهل موشک گراد مواضع نظامیان سعودی‌ در منطقه مرزی جیزان را هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی انصار الله همچنین چند منطقه در استان شبوه را از اشغال تروریست های القاعده آزاد کردند.

علامه سهل بن عقیل مفتی استان تعز یمن ضمن افتخار به موشکهای ارتش و کمیته های مردمی یمن که در پاسخ به جنایات سعودی‌ها شلیک می شود تأکید کرد یمنی‌ها هرگز تسلیم رژیم آل سعود نخواهند شد.

هواپیماهای جنگی رژیم سعودی دیشب مناطق مختلف استانهای عدن، عمران ، صعده و صنعا را بمباران کردند.

توپخانه های ارتش سعودی نیز مناطق مرزی در شمال استان صعده را گلوله باران کردند.

نیروهای یمنی همچنین با توپخانه چندین موضع نظامی نیروهای گارد مرزی عربستان را در محور علب به باقم گلوله باران کردند و سپس تعدادی موشک به سوی مقر فرماندهی نیروهای گارد مرزی عربستان و انبار تسلیحات در شهر الطوال شلیک شد.

این عملیات در پاسخ به حملات فزاینده متجاوزان سعودی صورت گرفت که مناطق و محله های مسکونی را به ویژه در استان صعده آماج حملات خود قرار داده اند که به شهادت دهها نفر منجر شده است.

شدیدترین حملات به شهر ضحیان ، جبل نقم و منطقه کساره المعاصر در زاهر متمرکز بود.

متجازوان سعودی برای نخستین بار سد تاریخی مأرب را که اثر تاریخی است بمباران کردند و خسارات زیادی به آن وارد شد و شماری غیر نظامی در محله های اطراف این سد کشته شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها