آزار و اذیت زن جوان پس از ازدواج

تبرئه مردی که مزاحم همسرش را کشت

مرد جوانی که مزاحم همسرش را به قتل رسانده بود با حکم دادگاه کیفری از این اتهام تبرئه شد.
کد خبر: ۸۰۴۰۱۴
تبرئه مردی که مزاحم همسرش را کشت

اول مرداد سال 93 ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که پسر جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده است. تجسس ها دراین خصوص آغاز شد و ماموران متوجه شدند که مقتول با زن جوانی در ارتباط بوده است.

بلافاصله این زن دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت. وی که سعی در انکار قتل داشت ولی در نهایت به این جنایت اعتراف کرد و گفت: من با مقتول در ارتباط بودم ولی به دلیل مخالفت خانواده ام با ازدواجمان، با مرد دیگری ازدواج کردم ولی مقتول مرتب مرا تهدید می کرد و می گفت فیلم و عکس هایت را به شوهرت نشان می دهم. او همین کار را کرد و آبرویم راپیش شوهرم برد ولی باز هم دست بردار نبود و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد تا جاییکه با شوهرم نقشه قتل او را کشیدیم. روز حادثه هم او را به خانه مان کشاندم و اول من ضربه ای به او زدم و بعد از آن شوهرم با چاقو به او ضربه زد. جسدش را هم در بیابان رها کردیم.

با این اظهارات پرونده این زن و شوهر، پس از دستگیری مرد جوان و اعترافات وی، به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

مرد جوان در این شعبه به قصاص محکوم شد و همسرش هم به 15 سال زندان. این حکم در دیوان عالی کشور هم تایید شد و به مرحله اجرا رسید که اعاده دادرسی متهمان پذیرفته شد.

بنابراین پرونده آنها برای رسیدگی دوباره به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و متهمان هفته گذشته در این شعبه محاکمه شدند.

هیات قضایی روز گذشته حکم برائت متهم اصلی این پرونده را صادر کردند و مقتول را مهدورالدم اعلام کردند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
۰
۰
چطور حكمی رو ك دیوان عالی كشور اینطور عوض كردن ؟ از پستی اون پسر نمی شه گذشت
لر بختیاری
Netherlands
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
۰
۰
از حیثیت خود دفاع كرده , چرا باید كسی مزاحم زن شوهردار شود ؟
باید تبرئه و آزاد شود , اگر كسی مزاحم زن من شود من ان طرف را هم می كشم .... پشیمان هم نمی شوم زیرا از ناموس و غیرت خود دفاع كردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
۰
۰
تابلوست چیزی درمیونه وگرنه حكم یه قاتل كه تایید شده صدو هشتاد درجه عوض نمیشد!
سارا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
۰
۰
از كی تاحالا دفاع از زن بدكاره دفاع حساب میشه اونا نقشه قتل ازقبل كشیده بودن مقتول كشتن بعدشم به عنوان مزاحم ازش استفاده كردن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها