گروهک تروریستی داعش خواستار افزایش حملات ضد پیروان اهل بیت علیهم السلام شد.
کد خبر: ۸۰۳۵۶۹
داعش: شیعیان باید کشته شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه العالم ، در پیامی صوتی که در اینترنت منتشر شده و به آنچه ولایت نجد خوانده می شود منتسب شده ، ادعا شده است: شیعه مخالف اسلام است و قتل و آواره کردن آن واجب است.

گروهک تروریستی داعش مسئولیت دو عملیات انتحاری در الدمام و القدیح در شرق عربستان را بر عهده گرفته است.

رهبری واحد جریان اصلاحات

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی می گوید نگاه ما به احزاب جوان اصلاح طلب یک نگاه از موضع فرصت است نه تهدید، جوانان اصلاح طلب خودشان پر انرژی هستند و فعالیت در کنار آنان نه تنها انرژی از ما نمی‌گیرد بلکه باعث می‌شود برآیند مثبتی داشته باشد.

محمدجواد حق شناس، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با نامه نیوز، اصلاح طلبی را یک نگاه واقع‌بینانه دانست و گفت: اصلاح طلبی یک روش نیست بلکه یک نگاه است؛ مجموعه‌ای از تفکرات که به نوعی خواهان تغییر وضع موجود هستند.

وی در خصوص برخی اظهارات مبنی بر اینکه جریان اصلاحات به دنبال احیای دوم خرداد دیگری نیست، تصریح کرد: بحث این است که این نوع نگاه اصطلاح‌طلبانه ممکن است با یک روش و کردار افراط گرایانه رو به رو شود، یا در نقطه مقابل گاهی ممکن است این تغییرات اصلاح طلبانه براساس یک قاعده اعتدال گرایانه به پیش برود. لذا نگاه اصلاح‌طلبان توازنی با رفتار اعتدال گرایانه ندارد اما ممکن است این رفتار اعتدال گرایانه در حوزه‌ای، مشمول نگاه اصلاح طلبانه شود و در حوزه ای دیگر مشمول نگاه اصولگرایانه.

محمدجواد حق شناس با بیان اینکه ما در جریان اصلاحات رهبری واحدی داریم، گفت: ما نگاهمان به احزاب جوان اصلاح طلب یک نگاه از موضع فرصت است نه تهدید، جوانان اصلاح طلب خودشان پر انرژی هستند و فعالیت در کنار آنان نه تنها انرژی از ما نمی‌گیرد بلکه باعث می‌شود برآیند مثبتی داشته باشد.

اولین خانه آمریکایی داعشی‌ها

نیویورک پست در گزارشی به کمپ های آمریکایی که به محلی برای پرورش داعشی‌هایی از جمله ابوبکر البغدادی تبدیل شده بود پرداخته و می نویسد:برای میشل گری 48 ساله که برای سومین بار راهی جنگ های خارجی می شد، این کمپ مکانی بود برای آموزش مهارت های مورد نیازی مانند دریافت مدرک حقوق و تسلط به زبان عربی در ارتش آمریکا.

باید گفت که آمریکا نه تنها غذا، لباس و خانه اعضای نیروهای تروریست را برای آنها فراهم کرد بلکه نقش حیاتی در تسهیل انتقال آنها به قدرتمندترین گروه تررویستی تاریخ ایفا کرد.

کمپ بوکا آغاز به کار کرد، همانند بسیاری از اشتباهات واشنگتن در عرصه سیاست خارجی، این کمپ با این نیت آغاز به کار کرد که ارتش آمریکا نیازمند مکانی است که بازیگران بد عراق را در آن نگه دارد و از آسیب رساندن آنها به سربازان ارتش آمریکا جلوگیری کند.

آیا جهانیان در سوریه شگفت زده خواهند شد؟

پانوراما الشرق الوسط نوشت منابع عربی گزارش دادند سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس وعده داد جهانیان از تحولات چند روز آینده در سوریه شگفت زده خواهند شد.

به گزارش تیک خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»نوشت: قاسم سلیمانی گفته است در چند روز آینده جهانیان از آنچه ما با همکاری فرماندهان نظامی سوریه در حال آماده کردن مقدمات آن هستیم غافلگیر خواهد شد.

در این ادعا ذمشخص نشده است سردار سلیمانی در کجا ودر مصاحبه با کدام رسانه چنین سخنی را گفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها