قاتل پس از جنایت به شمال فرار کرد

قدرت نمایی مرگبار در شهر پس از کتک خوردن + عکس

مرد میانسال که به بیماری ام.اس دچار بود، در سالروز جهانی حمایت از بیماران ام.اس با ضربات چاقوی قاتل آشنا کشته شد.
کد خبر: ۸۰۳۰۸۲
قتل بیمار ام.اس توسط فردی آشنا

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 ظهر چهارشنبه گذشته اهالی خیابان پروین اعتصامی شهرستان قروه با شنیدن صدای کمک‌خواهی سراسیمه از خانه‌‌هایشان خارج شدند. آنها مردی را دیدند که در حال خروج از خانه همسایه‌شان است و چاقوی خون‌آلودی در دست دارد. مرد ناشناس سپس از محل گریخت. همسایه‌ها با ورود به خانه زوج همسایه مشاهده کردند مرد 45 ساله به نام جمشید غرق در خون کف اتاق افتاده و همسرش نیز در حالی که زخمی است درخواست کمک دارد. یکی از همسایه‌ها با پلیس و اورژانس تماس گرفت. دقایقی بعد خودروی پلیس و آمبولانس اورژانس خود را به محل حادثه رسانده و مقابل خانه مورد نظر توقف کردند. امدادگران با معاینه این زوج دریافتند مرد میانسال به دلیل شدت خونریزی فوت کرده و همسر 39 ساله‌اش به نام سودابه هنوز زنده است. جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی و همسر زخمی او به بیمارستان شهید بهشتی قروه منتقل شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد میانسال با ضربه چاقو به ناحیه گردنش از پا درآمده و همسرش نیز با ضربه‌های چاقو زخمی شده است.

با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل داسرای این شهر، تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از این پرونده آغاز شد.

ماموران در تحقیقات اولیه از همسایه‌ها متوجه شدند مقتول به بیماری ام.اس مبتلا بوده و قدرت حرکت نداشته و همسرش سودابه به تمامی کارهای وی رسیدگی می‌کرده است. آنها افراد خوبی در محله بوده‌اند و با کسی دشمنی و اختلاف نداشته‌اند.

در ادامه تحقیقات محلی معلوم شد همسایه‌ها قاتل فراری را هنگام فرار از محل حادثه دیده‌اند. با کشف این سرنخ روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

ماموران با به دست آمدن هویت قاتل فراری به تحقیق از خانواده مقتولان پرداخته و توانستند قاتل که از آشنایان جمشید بود، شناسایی کنند. ماموران برای دستگیری عامل جنایت به مخفیگاهش اعزام شده اما او آنجا را ترک کرده بود و کسی از او خبری نداشت.

با فرار متهم به قتل، تحقیقات گسترده پلیس آگاهی شهرستان قروه برای دستگیری وی و رازگشایی از این جنایت آغاز شده است.

یکی از مسئولان بیمارستان شهید بهشتی قروه در رابطه با آخرین وضع سودابه به جام‌جم گفت: خوشبختانه با تلاش پزشکان این زن از مرگ حتمی نجات یافت و خطر مرگ او را تهدید نمی‌کند، اما وی همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است. پلیس منتظر است پس از بهبود وضع جسمانی این زن از او تحقیق کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجید مسعودی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
۰
۰
خدا لعنت كند بعضی از این اشنایان را كه وارد حریم مردم شده و به مال و ناموس مردم تعدی میكنن

نیازمندی ها