وزیر اطلاعات از کشف، شناسایی و دستگیری تمام تیم‌های مرتبط با داعش در کشور خبر داد و گفت: امکانات و اطلاعات آنان ضبط شد، نفراتشان زیر ضربه قرار گرفتند و با وجود تمام مساعدت و حمایت‌های صورت گرفته از داعش توسط سرویس‌های جاسوسی هنوز نتوانسته‌اند گوشه‌ای از جمهوری اسلامی ایران را به ناامنی بکشند و موفقیتی کسب نکردند که این یک امر تصادفی نیست.
کد خبر: ۸۰۲۸۳۶
هسته های داعش در ایران شناسایی و دستگیر شدند

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات طی سخنانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه، ضمن گرامیداشتن ایام تاسیس وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان به بخشی عملکرد وزارت اطلاعات در یک ساله گذشته اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات با همکاری سپاه پاسداران قهرمان و ارتش دلاور و نیروی انتظامی تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و هر جا نیت صدمه زدن به امنیت جمهوری اسلامی داشته‌اند، در پنجه قدرتمند دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از جمله سربازان گمنام امام زمان گرفتار شدند.

وزیر اطلاعات با بیان این مطلب که اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان نقطه کور ندارد و همه جا دشمن تحت اشراف اطلاعاتی فرزندان ملت است، تصریح کرد: روزی نیست که توطئه‌ای از سوی دشمن توسط سربازان گمنام امام زمان کشف نشود و زیر ضربه نرود؛ از سال گذشته از همین زمان و از همین مکان تاکنون دهها توطئه خنثی و تروریست‌ها به کیفر جنایات خود رسیدند.

«در روز قدس سال گذشته توطئه عملیاتی انتحاری در راه‌پیمایی راهپیمایان مردم شیراز و زاهدان کشف و زیر ضربه رفت و نفرات آنها دستگیر شدند و بعضی از آنان به هلاکت رسیدند. یک گروهک تروریستی در زاهدان یک شمشیرباز بین‌المللی را به گروگان گرفته بودند. با برنامه‌های اطلاعاتی هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان این گروه شناسایی و زیر ضربه رفتند و شمشیرباز آزاد شد و در تخلیه اطلاعاتی مشخص شد که این گروهک تروریستی برنامه چندین عملیات انتحاری را در مشهد مقدس در برنامه‌شان داشتند که تمام تجهیزات و مواد منفجره آنها کشف و ضبط و توطئه آنها در نطفه خفه شد.»

علوی با بیان اینکه عبدالرئوف ریگی و دامادش به هلاکت رسید، گفت: تیمی که شهید ماموستا شیخ‌الاسلام نماینده استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری را به شهادت رسانده بودند با اشراف اطلاعاتی به سربازان گمنام امام زمان شناسایی و منهدم شدند.

وی همچنین گفت: عناصر تکفیری قصد مسموم کردن غذای یکی از هیئت‌های بزرگ تهران را داشتند که شناسایی و زیر ضربه قرار گرفتند و امکان دستیابی موفق در توطئه‌شان را نیافتند. عناصر تکفیری و تروریستی که برنامه سرقت مسلحانه در تهران و سپس انفجار بمب در قم و حرم حضرت معصومه را داشتند، شناسایی و زیر ضربه قرار گرفتند.

علوی اضافه کرد: چندین عملیات بر یک جریان ضدانقلابی و تروریستی در غرب کشور صورت گرفت و نفرات موثر آنان به هلاکت رسید. اخیرا سردسته گروهک تروریستی به عنوان انصارالفرقان در جنوب شرق کشور، زیر ضربه قرار گرفت و فردی به نام هشام عزیزی معروف به "ابوحفص" و نفرات زیادی که برای عملیات انتحاری آماده کرده بودند و اقدامات آنها در استان‌های مختلف شناسایی شدند و همه آنها زیر ضربه قرار گرفتند.

وی همچنین از انهدام یک گروهک تروریستی که چندین معلم و بسیجی در سیستان و بلوچستان را ترور کرده بودند خبرداد، افزود: از این تیم 350 کیلوگرم مواد منفجره کشف و شناسایی شد و امکان عملیات بمب‌گذاری از آنها گرفته شد.

وزیر اطلاعات گفت: همچنین تروریست‌هایی که در یک عملیات تروریستی ناجوانمردانه چادر خدماتی نیروی انتظامی را در حمیدیه خوزستان مورد هدف قرار داده بودند و 3 تن از عزیزان را به شهادت رساندند و دو تن را زخمی کردند در مدت کمتر از 10 روز شناسایی و دستگیر شدند و در اختیار قوه قضائیه قرار گرفتند. همچنین وزارت اطلاعات در آزادسازی سربازان عزیزی که گروگان گرفته شده بودند نقش اساسی را ایفا کرد و در شناسایی پیکر شهید دانایی‌فرد که یکی از این سربازان بود در انتقال پیکر آن شهید به کشور اقدامات موثری انجام داد.

علوی با اشاره به عملیات آزاد‌سازی دیپلمات ربوده شده ایرانی در یمن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خاطرنشان کرد: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم که وزارت اطلاعات با اشراف فراگیر خود تمام حرکات دشمن را زیر نظر دارد و هرجا که دشمن قصد توطئه داشته باشد، «باز شکاری» وزارت اطلاعات بر آنها فرود آمده و آنها را در چنگال قدرتمند خود می‌گیرد و امکان هر توطئه‌ای را از آنها سلب می‌کند.

وی تصریح کرد: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران امنیت را برای جامعه تامین می‌کند نه بر جامعه، امنیت را برای عرصه فرهنگ تامین می‌کند نه بر فرهنگ، امنیت را برای فعالان اقتصادی تامین می‌کند نه بر فعالان اقتصاد، امنیت را برای حوزه، دانشگاه و عرصه هنر تامین می‌کند نه بر آنها.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
۰
۰
با سلام، انشاءا... خداوند خیر دنیا و آخرت به همه این عزیزان بده و امیدوارم كه از این امتیاز در جلوگیری از فساد استفاده بشه كه از همه این دشمن تراشیها بدتر است ..
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
۰
۰
ایشالا كه جنگی پیش نیاد چون ویران كنندست، ولی وقتش كه رسید، منهم با تمام توان هستم .... یك ایرانی
به نام همه سربازان شهید گمنام اینو ثبتش كنین/
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
۰
۰
انشااله همیشه در كارهایتان. موفق باشید
هدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
۰
۰
دمتون گرم ....
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
۰
۰
چطور جرات میكنن وارد ایران بشن
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
۰
۰
دست مریزاد سربازان گمنام امام زمان، خداپشت و پناهتان كه خواری هستید برچشم ایادی كور استكبار جهانی به سركردگی امریكا و اسراییل غاصب
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
۰
۰
خدا یك در دنیا و صد در آخرت اجر بده و دلتون رو شاد كنه كه دل مردم رو شاد میكنید.
دست علی به همراهتون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها