تازه‌ترین تحولات امنیتی و سیاسی یمن

۵۴ شهید و ۳۲۰ زخمی حاصل حملات سعودی به صنعا

تجاوز سعودی به یمن در حالی وارد ماه سوم خود شده است که این رژیم همچنان مناطق مختلف این کشور را آماج حملات هوایی، توپخانه‌ای و موشکی خود قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۰۲۶۹۵
۵۴ شهید و ۳۲۰ زخمی حاصل حملات سعودی به صنعا

تجاوز سعودی به یمن وارد ماه سوم خود شده است و این رژیم همچنان مناطق مختلف یمن را آماج حملات هوایی، توپخانه‌ای و موشکی خود قرار می‌دهد.

مؤسسه«خانه آزادی» یمن در هفتمین گزارش آماری خود از اوضاع انسانی در یمن اعلام کرد که بر اثر حملات عربستان تاکنون، 4021 یمنی شهید و 7017 تن نیز زخمی شده‌اند.

بر اساس گزارشی که مؤسسه خانه آزادی یمن منتشر کرده است در این حملات همچنین 576 کودک و 261 زن نیز به شهادت رسیده‌اند و همچنین 1121 تن از زخمی‌ها کودکان زیر 15 و 782 تن نیز زن هستند.

جنگنده‌های سعودی روز گذشته صنعا پایتخت یمن و مناطق مختلف استان حجه را بمباران کردند. شمار شهدای تجاوز نظامی ارتش سعودی به منطقه السبعین در شهر صنعا پایتخت این کشور به 54 نفر و شمار زخمی‌ها نیز به 320 نفر رسیده است.

در پی حملات عربستان به منطقه «بکیل المیر» واقع در نزدیکی مرزهای عربستان در استان حجه یمن دست‌کم 30 تن شهید و 5 نفر دیگر زخمی شده اند. این در حالی است که در پی حملات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن نیز شماری از مردم مظلوم و بی دفاع یمن به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های سعودی 20 بار شهر صعده را بمباران کردند

جنگنده‌های سعودی از شب گذشته تا بامداد امروز 20 بار مناطق مختلف شهر صعده و حومه آن واقع در شمال یمن را بمباران کردند و پرواز جنگنده‌ها همچنان ادامه دارد.

عربستان کشته شدن نظامیان خود در مرز با یمن را تایید کرد

وزارت کشور عربستان خبر کشته شدن دو نظامی خود و زخمی شدن 5 تن دیگر را در پی شلیک خمپاره از سمت یمن تایید کرد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها