مرد جنایتکار به خاطر اختلاف مالی شوهر خواهرش را کشت و در محل جنایت خودکشی کرد.
کد خبر: ۸۰۱۸۶۲
خودکشی پس از قتل شوهرخواهر

به گزارش جام‌جم، عصر سوم خرداد امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد دو مرد در روستای پیازآباد از توابع بخش هلیلان استان ایلام خبر داد.

کارآگاهان با حضور در محل جنایت با جسد مرد میانسال داخل یک خودروی نیسان و جسد مرد جوان در نزدیکی خودرو روبه‌رو شدند. یک قبضه سلاح کلاشینکف نیز در نزدیکی جسد قرار داشت.

هویت مرد میانسال با گواهینامه‌ای که همراهش بود شناسایی شد. او اهل روستای پیازآباد بود که خانواده‌اش با حضور در محل قتل و شناسایی مقتول، اعلام کردند مرد جوان برادرزن وی است.

همسر مرد راننده در بازجویی‌ها گفت: پسرم هفت سال پیش با فردی درگیر شد که برادرم در هواخواهی از او مرتکب قتل شد. دادگاه برادرم را به پرداخت دیه محکوم کرد که او بخشی از دیه را پرداخت کرد و با وثیقه آزاد شد. چند روز قبل سراغ همسرم آمد و از او خواست 40 میلیون تومان بدهد تا بتواند دیه را کامل پرداخت کند که شوهرم مخالفت کرد و با هم اختلاف پیدا کردند. به خاطر همین اختلاف هم شوهرم را کشت و خودکشی کرد.

سرهنگ علیرضا گوهری، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در این باره به جام‌جم گفت: بررسی‌های پلیس نشان می‌داد، گفته‌های همسر مقتول صحت دارد و برادرش پس از کشتن همسر وی ، دست به خودکشی زده است. متاسفانه در این پرونده شاهد این هستیم که مرد جوان به جای این که بر خشم خود غلبه کند و با اعضای خانواده برای تهیه مبلغ دیه مشورت کند و راهی مناسب در این رابطه پیدا کند، بی‌هیچ تفکری دست به انتقامگیری می‌زند و فردی را به قتل می‌رساند و در پی عذاب وجدانی که بابت جنایتی که مرتکب شده به او دست می‌دهد، خودکشی می‌کند. شاید اگر او کمی عاقلانه‌تر تصمیم می‌گرفت، اکنون او و داماد خانواده زنده بودند و این حادثه تلخ رخ نمی‌داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها