پلوپزهای خانگی جزو وسایلی است که خانم‌های خانه‌دار علاقه‌مند به داشتن آن در منزل هستند تا اگر مهمان سرزده‌ای داشتند در پخت و پز سریع به آنها کمک کند. بنابراین باید هنگام خرید آن برخی نکات را مدنظرداشته باشید.
کد خبر: ۸۰۱۶۳۵
راهنمای خرید پلوپز

از پلوپز می‌توان برای پختن برنج، غلات، دسرها و بخار‌ پز‌ کردن سبزیجات و پختن سوپ و خورشت استفاده کرد. البته همه انواع پلوپزها نمی‌توانند موارد گفته شده را انجام دهند، به همین دلیل هنگام خرید مطمئن باشید که مورد مناسبی را انتخاب کنید تا نیازهای شما را برآورده کند.

براین اساس بهترین پلوپزها هنوز هم در ژاپن تولید می‌شوند. می‌توانید پلوپزهای ارزان قیمتی را بخرید که در کشورهای دیگری تولید شده‌اند، ولی نمی‌توانید همان استفاده‌ها و کارکردها را از آنها انتظار داشته باشید.

برای انتخاب ظرفیت پلوپز، مدل‌هایی با ظرفیت دو پیمانه تا مدل‌های 12 پیمانه در بازار موجود هستند که می‌توانید با توجه به تعداد افراد خانواده یکی از آنها را انتخاب کنید. اما انتخاب مدل‌های با ظرفیت بالا برای خانواده‌های کم جمعیت حتی اگر ارزان باشد هم به‌صرفه نیست، چون نه‌تنها بازده آنها پایین می‌آید، بلکه انرژی بیشتری مصرف می‌کنند.

برخی پلوپز‌های امروزی دارای صفحه نمایش و تنظیمات هستند. قابلیت تنظیم زمان و درجه حرارت به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری خانه را ترک کنید. همچنین تایمرهای روی بدنه کمک می‌کند تا از زمان باقی مانده از پخت مطلع شوید. به چیدمان و واضح بودن گزینه‌های تنظیم برنامه پخت دقت کنید.

درهمین حال گرمکن یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی آرام‌پز و پلوپزهاست. با استفاده از این قابلیت می‌توانید برنامه پخت را طوری تنظیم کنید که بعد از اتمام برنامه، دستگاه تا ساعت‌ها بدون کاهش دادن کیفیت مواد غذایی، غذا را گرم نگه دارد. ‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها