آنا نعمتی، بازیگر سینمای ایران از برخورد برخی رسانه‌ها که با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست برای هنرمندان حاشیه درست می‌کنند، گلایه کرد.
کد خبر: ۸۰۱۲۹۴
گلایه آنا نعمتی از سرک کشیدن در زندگی خصوصی‌اش

به گزارش مهر، نعمتی گفت: مدت‌هاست که از حاشیه‌ها به دورم و گاهی از اخبار سینمایی مطلع می‌شوم و آنها را پیگیری می‌کنم اما در این وانفسای سینمای ایران چه بخواهید و نخواهید برای شما حاشیه ایجاد می‌کنند. در طول این سال‌ها هیچ وقت نگذاشتم کسی وارد حریم خصوصی من شود اما گویا عده قلیلی از ورود به حریم خصوصی بازیگران لذت می‌برند و کاری جز سرک کشیدن به زندگی خصوصی هنرمندان و انتشار مطالب خلاف واقعیت ندارند.

او افزود: تاکنون درباره زندگی شخصی و خصوصی‌ام با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم و نخواهم کرد با این حال چند وقت پیش مصاحبه‌ای پیرامون فعالیت‌های سینمایی‌ام با رسانه‌ای داشتم و در آنجا صحبت‌هایی کردم که وارونه جلوه دادند. بتازگی هم مطلع شدم رسانه دیگری مطالب خلاف واقعیتی درباره زندگی خصوصی من و دخترم رایکا پورعرب منتشر کرده که پیگیر ماجرا شدم و به دروغ گفتند ما صحبت‌های شما را از مرور در صفحه‌های اینترنتی به دست آوردیم. تا چه زمانی باید شاهد باشیم که هر بار یکی از بازیگران لب به سخن بگشاید و از کسانی که حرمت نگه نمی‌دارند و وارد حریم شخصی آنها می‌شوند، گلایه کنند؟

آنا نعمتی در پایان گفت: من هیچ گاه با کسانی که با جان و دل در عرصه مطبوعات کار می‌کنند، مشکلی نداشتم، همیشه نظر منتقدان برایم مهم بوده است و اگر نقد منفی نسبت به بازیگری من در فلان فیلم داشتند به نظرشان احترام گذاشتم. روی سخن من با کسانی است که می‌خواهند به زندگی خصوصی من سرک بکشند و وارد حریم شخصی‌ام شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها