حماسه آزادسازی خرمشهر یک واقعه تاریخی است که با نفس قدسی حضرت امام(ره) به دلاورمردانی از جنس صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس دمیده شده است و فرزندان آن رهبر فرزانه به ندای قدسی ایشان لبیک گفتند و با تمام توان و قدرت خود، دشمن را از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بیرون کردند.
کد خبر: ۸۰۰۹۹۳
«بیت‌المقدس»، پیروزی اراده

سوم خرداد روز ماندگاری است که در اذهان باقی خواهد ماند؛ روزی که رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح و نیروهای مردمی بسیج توانستند در قالب عملیات بزرگی با نام «بیت‌المقدس»، روز تاریخ‌سازی را در صحنه‌های دفاع مقدس خلق کنند.

نقش و حضور یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر قوت قلبی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.

حضور یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، تکاوران نیروی دریایی و پشتیبانی آتش سنگین جنگنده‌های نیروی هوایی بیانگر رشادت‌هایی است که حماسه‌ای عظیم را رقم زده است البته بیان عظمت روز ملی مقاومت، ایثار و شهادت و عملیاتی که نماد اراده ملت بود، در چند سطر مقدور نیست.

این روز در جایگاه خود بسیار بزرگ است که حماسه‌ای عظیم در آن خلق شده است. نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همه ساله در این ایام با برگزاری سلسله رزمایش‌های بیت‌المقدس - که امسال به نام رزمایش بیت‌المقدس27 برگزار شده - ضمن ارتقای توان آمادگی رزمی و توانمندی‌ های دفاعی کشور، یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر را گرامی می‌دارد و این روز را به فرماندهی معزز کل قوا و مردم ولایت‌مدار نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

امیر سرتیپ پوردستان - فرمانده نیروی زمینی ارتش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها