مدیر روابط عمومی وزارت نفت خبر داد

قطع احتمالی سهمیه سوخت خودروهای شخصی

مدیر روابط عمومی وزارت نفت گفت: در مورد سهمیه سوخت خودرو‌های شخصی هنوز تصمیم قطعی صورت نگرفته است اما به‌ احتمال زیاد این سهمیه واریز نمی‌شود و خودرو‌های شخصی از این به بعد با نرخ آزاد سوخت گیری می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۰۸۳۲
قطع احتمالی سهمیه سوخت خودروهای شخصی

اکبر نعمت‌اللهی در حاشیه طرح افتتاح سالن کنفرانس ناحیه آبادان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی به حساب آن‌ها واریز شده اما سهمیه سوخت خودرو‌های شخصی تا این لحظه اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه این موضوع در روز‌های آینده مشخص می‌شود، تک‌نرخی کردن سهمیه سوخت برای خودروهای شخصی را امری مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با این کار جلوی فروش غیرقانونی، قاچاق و نگه داشتن بیش از حد سوخت در کارت جلوگیری می‌شود.

مدیر روابط عمومی وزارت نفت با بیان اینکه خودرو‌های عمومی نیز بر اساس مسیری که طی می‌کنند و چیزی که از بارنامه و جی‌پی‌اس آن‌ها دریافت می‌شود سهمیه سوخت دریافت می‌کنند، عنوان کرد: با این کار سوخت مازاد بر مصرف داده نمی‌شود و هر فرد به‌اندازه‌ای که مصرف دارد سوخت دریافت می‌کند.

وی با اشاره به مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بیان کرد: مجموعه پخش در صنعت نفت نقش سرباز جلو را بازی می‌کند و در واقع قسمت ارتباطی مجموعه نفت با مردم را تشکیل می‌دهد.

نعمت‌اللهی اظهار داشت : همین ویژگی سبب حساس بودن کار مجموعه پخش شده است و از آنجایی که این ارتباط همیشگی است مانند برق که تا کلید آن خاموش شود همه متوجه می‌شوند، خدمات پخش نیز به خودی خود به‌صورت مداوم در پمپ بنزین‌ها و دیگر مناطق زیر نظر عموم است و به‌صورت آنی رصد می‌شود.

مشاور وزیر نفت با بیان اینکه در فصول مختلف ممکن است مشکلاتی برای پخش سوخت‌هایی مانند گاز به وجود بیاید، عنوان کرد: این موضوع نیز بر حساسیت کار می‌افزاید و نیازمند مدیریت کامل و صحیح است.

وی اظهار داشت: در یک ماه آینده پالایشگاه آبادان بنزین یورو4 خود را عرضه می‌کند و شاهد ارائه بنزینی با کیفیت مطلوب از این پالایشگاه برای ارائه در پمپ بنزین‌ها خواهیم بود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
پ
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
۰
۰
نگه داشتن سهمیه سوخت در كارت!!!!!!!
خو بمال خودشونه اختیار مال خودشونو ندارند؟؟؟؟
یارو اختلاس چند ده هزار میلیاردی میكنه نمیگید خرتون به چند من الان میگید حق ندارید سهمیه مال خودتونو ذخیره كنید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
چه بهانه مضحكی.برای جلو گیری از فروش غیر قانونی،قاچاق و نگه داشتن بیش از حد سهمیه سوخت میخوان پول از جیب مردم خالی كنن!!
تا كی میخوان مردم بدبخت رو ...بشمارن؟؟؟
البته ... هستیم كه زیر بار هر عمل از طرف دولت كنونی و پیشین و پیشتر ها میریم.وای به حال این مردم...
وحید
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
دیگه واقعا شورش رو در آوردن هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دولت تدبیر شده دولت سرخود و بدون اطلاع قبلی . هر گرونی و هر كاری میكنن دیگه جواب هم نمیدن . جالب اینه كه مردم هم هیچ حساب میشن

صد رحمت به احمدی نژاد
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
عجب بابا
دیگه رمقی برای مردم برای تحمل این فشار نمونده
اینا هم هركاری دلشون بخواد می كنن
علی
Germany
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
این هم یه بازی دیگه این اقایون است با امدن این آقایون تمام امكانات رفاهی كه دولت قبل با خون جگر برای مردم مهیا كرده بود، حرام ابدی شد!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
موظب باشید برای هر ماشین شخصی ماهی 60لیتر بنزین خیلی زیاده. برای همین اگر سوخت كارتهای یك شهر را جمع كنی به اندازه ی ظرفیت یك قایق هم نمی رسد پس آنهایی كه با كشتی قاچاق می كنند كارتهای كشور را یك وقت جمع نكنند كه رسوایی به بار می آید و صدای اختلاس گران درمی اید!!!!!!!!
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
آقای نعمت الهی ، شما نگران ذخیره بنزین روزی 2 لیتر مردم كه با قطره چكان باید تو خودرو شان بریزن هستین یا پر كردن بیشتر جیب بابك زنجانی های 1و2و...كه معلوم نیست با كیا بستن و به كیا وصلن !؟مدت ها مسئولین وزارت نفت مردم را تشویق به صرفه جوئی و ذخیره همین چند قطره بنزین در كارت هاشون و تردد با وسایط حمل و نقل عمومی میكردن ! یعنی شما میگی كلاه سر مون گذاشتن ؟ آقای مهندس بیژن نامدار زنگنه همشهری گرامی : این چه خرده فرمایشاتی است مدیر روابط عمومی تون میكنه ، دیگه آدم قطع بود بزاری مدیر روابط عمومی !!!؟؟
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
واقعا یعنی نظری ثبت نشده
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
اگه همچین اتفاقی بیافته من یكی از شركت نفت به شورای حقوق بشر سازمان ملل شكایت می كنم
اون موقع كه خودرو رو با قیمت 100 برابر واقعی به مردم می فروشید چرا فكر اینجا رو نكردید حالا تازه یادتون افتاده كه مردم نباید از خودرو شخصی استفاده كنند.اول برید ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری تون رو سر و سامان بدید بعد طرح بدید.با این همه دزدی و اختلاس معلوم وقتی به حق مردم كه می رسه كار به صرفه جویی رسیده
...
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
از ماست كه بر ماست.

نیازمندی ها