2 مرد مسافربرنما پس از سرقت طلاهای زن، او را به قتل رساندند

درخواست مجازات سریع عاملان جنایت در جنگل نکا

با گذشت یک هفته از کشف راز قتل زن جوان در جنگل نکا، عاملان این جنایت صحنه قتل را بازسازی کرده و مسئولان استان مازندران و اهالی این استان خواستار مجازات عاملان قتل زن جوان شدند.
کد خبر: ۸۰۰۶۲۶
درخواست مجازات سریع عاملان جنایت در جنگل نکا

به گزارش جام‌جم، «خدیجه رمضانی» دهم اردیبهشت امسال برای رفتن به دندانپزشکی از خانه خارج شده بود که در مسیر روستای دارابکلای میاندورود گرفتار زورگیران شیطان‌صفتی شد که در پوشش مسافربر او را سوار ارابه مرگ کردند.

ماموران وقتی در جریان ناپدید شدن این زن قرار گرفتند، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده و در بررسی‌های خود به راننده یک خودروی مسافربر شخصی رسیدند.

شک پلیس زمانی به راننده خودرو به نام عباس بیشتر شد که بررسی‌ها نشان داد، او طی چند روز گذشته مقداری طلای زنانه فروخته است. خانواده خدیجه نیز پس از مشاهده طلاها تائید کردند این طلاها متعلق به وی بوده است.

با کشف این سرنخ عباس که کارمند یکی از مراکز نیمه‌دولتی مازندران است، دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل زن جوان با همدستی یکی از دوستانش به نام مهرزاد اعتراف کرد.

او درباره انگیزه‌اش گفت: روز حادثه همراه یکی از دوستانم در حال پرسه‌زنی در خیابان‌های اطراف روستای دارابکلا بودیم که متوجه زن جوانی در حاشیه خیابان شدیم. او را سوار کردیم. تصور کردیم که وضع مالی خوبی دارد. بعد از مسافتی در فرصتی مناسب دوستم از صندلی جلو به عقب رفت و با چاقو او را تهدید کرد تا ساکت بماند اما زن جوان سعی کرد خود را از خودرو بیرون بیندازد. در این هنگام دوستم چند ضربه چاقو به او زد. سرش را زیر صندلی کرده و به سمت جنگل‌های اطراف شهر نکا رفتیم. در آنجا اموال او را برداشتیم اما با توجه به این‌که می‌ترسیدیم از سوی او شناسایی شویم پیکر نیمه‌جانش را به داخل دره‌ای در جنگل‌های قرمرض نکا انداختیم. بعد از دقایقی احساس کردیم شاید زنده مانده باشد بنا براین داخل دره رفته و او را کشتیم. با این اعترافات، مهرزاد نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌ها به همدستی در این جنایت اعتراف کرد.

در ادامه خریدار طلاهای سرقتی و سومین متهم پرونده نیز دستگیر شد.

بازسازی صحنه قتل

سردار مسعود جعفری‌نسب، فرمانده انتظامی استان مازندران در این باره به جام‌جم گفت: متهمان در بازجویی‌ به قتل اعتراف کرده و صحنه جنایت را بازسازی کرده‌اند. ماموران پلیس در حالی که هیچ ردی از متهمان در دست نبود آنها را شناسایی و دستگیر کردند.

همسر مقتول هم در این رابطه گفت: پس از اعتراف قاتلان، هویت همسرم را از روی لباس‌هایش شناسایی کردیم. ما کودکی 3 ماهه داشتیم که باید او را بدون مادر بزرگ کنم. این جنایت هولناک در این مدت با واکنش مسئولان استان و مردم رو‌به‌رو شد و مردم در تجمعی خواستار رسیدگی فوری به این پرونده شدند.

برخورد قضایی سریع

امام‌جمعه میاندورود نیز در خصوص این جنایت گفت: اقدام قضایی در حادثه قتل زن جوان میاندورودی سریع‌تر انجام شود.

حجت‌الاسلام سیدمجتبی رسولی‌جویباری در خطبه‎های نماز جمعه میاندورود با اشاره به وقوع حادثه ربایش و قتل یک زن میاندورودی با ابراز تأسف از وقوع این رویداد گفت: هیچ مرد یا زنی علاقه‏‌مند به سوار شدن به خودروی مسافربری غیرمطمئن و بدون شناسنامه نیست. من نمی‎گویم که اعتبارات به وفور پیدا می‎شود اما کمبودهای زندگی مردم گلایه و اعتراضی است که بارها بیان شده و نمی‎دانم چرا هنوز فکری نشده زیرا تا این مشکلات ساماندهی نشود، احتمال وقوع وقایع مشابه اتفاق اخیر وجود دارد.

مجازات سریع، حرف دل مردم

معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این‌که حرف دل مردم مجازات سریع قاتلان جنایت جنگل‎ نکاست، تسریع در مجازات قاتلان بانوی میاندورودی را خواستار شد.

علی یونسی اظهار کرد: هرچند خبر قتل خواهری از سلاله پاکان احساسات همه را جریحه‏‌دار کرد اما اقدام قاطعانه دستگاه انتظامی میاندورود و استان مازندران در دستگیری سریع قاتلان این بانو، آن‌هم در شرایطی که سرنخ کافی وجود نداشت شایسته قدردانی است.

وی با درخواست از مسئولان قوه‌قضاییه برای برخورد سریع با عاملان این جنایت تصریح کرد: این مهم حرف دل همه مردم است که در روند قانونی محاکمه و رسیدگی به پرونده قتل این بانوی میاندورودی تسریع لحاظ شود.

مدیرکل بانوان استانداری مازندران نیز با ابراز همدردی با خانواده مرحوم رمضانی گفت: این پرونده با یک قتل معمولی متفاوت است زیرا وی در اوج مظلومیت مرحوم شد و قطعا مسئولان قضایی استان با حساسیت و دقت کامل به آن رسیدگی می‎کنند.

مریم جمشیدی با قول مساعد در زمینه پیگیری حقوق «خدیجه رمضانی» بانوی مقتول میاندورودی، خطاب به خانواده وی ابراز کرد: هیچ کسی نمی‎تواند درد و رنج چند روز مفقودی و شرح اتفاق افتاده برای این بانو و شما را درک کند اما برای کمک به تحقق حقوق شما از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بد بخت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
۰
۰
چرا این اعمال زمان قبل از انقلاب صورت نمیگرفت؟ برای اینكه خودروهای شخصی حق كار كردن نداشته واگر هم جلوی خانمی ترمز میزدند بعنوان مزاحم تلقی میشدن.ومردم هم جرعت سوار شدن را نداشتن ... بودن وسایل حمل ونقل عمومی متناسب ونیز زیر كنترل بردن مسافر كش های شخصی میتواند تا حدود زیادی از این فجایع جلو گیری كند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
۰
۱
یكبار اعدام نمیكنند تا این ... حیوان صفت بدانند مجازات چنین قتلهایی اعدام است و كسی دیگر جرات این كارها را نكند بیچاره زن جوان از همه جا بیخبر و از ان بدتر بچه 3 ماهه اش كه یتیم شده
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
۰
۱
این نامردها خوی داعشی و تكفیری داشتن...باید به روش خودشون اعدام بشن.به هر روشی كه بیشترین زجر رو ببینن..اون مادر مظلوم چه حالی داشته در اون لحظه.خدا به خانواده اش صبر بده.بابت دستگیری سریعشون از عزیزان نیروی انتظامی و دستگاه قضا تشكر میكنیم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها