موسسه افکار سنجی «گالوپ» اخیرا و در آستانه رای دیوان عالی آمریکا به قانونی شدن همجنس بازی نتایج یک نظرسنجی را درباره این انحطاط اخلاقی و نسبت طرفداران پدیده مذکور در امریکا منتشر کرده است.
کد خبر: ۷۹۹۹۳۹
همجنس بازان آمریکا؛ انتشار آماری عجیب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس 24 بر اساس نظرسنجی گالوپ بیش از 60 درصد مردم آمریکا یا به عبارتی دقیق تر، شرکت کنندگان در این نظرسنجی، موافق ازدواج همجنس ها در این کشور هستند. این میزان از موافقت با نماد انحطاط اخلاقی غرب در سال های اخیر بی سابقه است.

این آمار در حالی منتشر می شود که دیوان عالی ایالات متحده آمریکا به عنوان تنها مرجع تفسیر قانون اساسی این کشور قرار در حال آماده شدن برای قانونی کردن این موضوع در آمریکا است.

این اولین بار است که در نظرسنجی ها از مردم آمریکا (در صورت صحت فرآیند نظرسنجی و اعتبار و روایی آن) اکثریت مشارکت کنندگان با این میزان رای موافق در نظرسنجی، همجنس بازی و ازدواج همجنس بازان را تایید می کند.

بر اساس گزارش های موجود، 20 سال پیش نسبت موافقان با همجنس بازی 27 درصد و مخالفان این پدیده 68 درصد بودند. در سال 2005 نظرسنجی موسسه گالوپ تاییدی37 درصدی را در جامعه آمریکا دارا بود و روند پرشتاب انحراف اخلاقی در سال 2010 حکایت از موافقت 44 درصدی آمریکایی ها با این مساله داشت.

در کمتر از یک هفته آینده قرار است دیوان عالی آمریکا درباره قانونی شدن این پدیده در ایالات متحده حکم صادر کند.

در حال حاضر 37 ایالت از 50 ایالت آمریکا با ازدواج همجنس بازان موافقت کرده اند. واشنگتن پایتخت فدرالی آمریکا نیز در این زمره است.

جام جم آنلاین- جواد ارشادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها