صدای آمریکا مسئول کدام پروژه براندازی علیه ایران بود؟

این ماموریت پایان ندارد + عکس

نقشه شوم « تجزیه ایران از درون » از همان ابتدای پیروزی انقلاب در دستور کار ایالات متحده به ویژه اعضای حزب جمهوریخواه و جناح تندرو آمریکا (نئوکان ها) قرار داشته است.
کد خبر: ۷۹۹۸۶۱
این ماموریت پایان ندارد + عکس

طی سال های اخیر و به دنبال ناامیدی دولت امریکا از سایر شیوه های براندازی جمهوری اسلامی و ظهور گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا در منطقه، این روش دوباره سرلوحه قرار گرفته است تا از راه تحریک اقلیت های دینی و قومی، مبارزه با جمهوری اسلامی را دنبال کنند.

در این میان، بخش فارسی صدای آمریکا (VOApnn) که بودجه خود را مستقیما از دولت ایالات متحده دریافت می کند، مأموریتی محوری را عهده دار می باشد.

مدارک افشا شده توسط «ویکی لیکس» (wikileaks) نشان می دهد که دولت های امریکا و اسرائیل برای ایجاد شکاف قومی در ایران، از امکانات صدای امریکا استفاده کرده اند.

بر پایه اسناد ویکی لیکس، «مئیر داگان» (رئیس وقت موساد) در جلسه آگوست ۲۰۰۷ با سفیر امریکا در سرزمین های اشغالی، یکی از اهداف مهم دولت متبوع خود را «بی ثبات کردن ایران از طریق ایجاد بحران های قومیتی» اعلام کرده است.

داگان در جلسه مورد اشاره گفته بود: «با دامن زدن به اختلافات قومی، می توان جمهوری اسلامی را تضعیف کرد... با تمرکز بر هویت نژادی اقلیت های قومی، می توان حکومت ایران را تغییر داد... این مهم است که با متمرکز کردن کشورهای عربی بر روی تهدید ایران، یک روش منطقه ای برای برخورد با جمهوری اسلامی ایجاد کنیم.»

در این نشست، مئیرداگان نقش تلویزیون صدای آمریکا در ضربه زدن به قلب ایران را «حیاتی» دانست و خواستار افزایش تعداد فرستنده های این شبکه شده و افزوده است: «در خصوص تضعیف وحدت ملی ایران، علاوه بر همکاری با کشورهای عربی، باید از ظرفیت های جمهوری آذربایجان نیز استفاده کرد. ایجاد بی ثباتی در ایران از طریق بحران بین اقلیت ها میسر است و این یک «فرصت استثنایی» برای اسرائیل و ایالات متحده امریکا به شمار می رود.»

تلویزیون دولتی صدای آمریکاکه پیش از این سابقه اعطای تریبون خود به گروهک های تروریستی چون جندالشیطان به سرکردگی عبدالمالک ریگی معدوم، جیش العدل، سازمان تروریستی منافقین را دارد، در جدیدترین اقدام خود با دعوت از سرکرده گروهک تروریستی دموکرات کردستان، رسما آغاز تروریستی جدید در مناطق مرزی جمهوری اسلامی را کلید زد.

بر اساس این گزارش، خالد عزیزی سرکرده گروهک تروریستی « دموکرات کردستان » در گفتگو با صدای آمریکا از شروع دور جدید تحرکات نظامی این گروهک علیه جمهوری اسلامی خبر داده و عنوان کرد:«ما حق خود می دانیم به لحاظ سیاسی و نظامی ایران را مجبور کنیم که به حقوق ملی ما توجه کند»!

در این مصاحبه خبرنگار صدای آمریکا تلاش دارد تا سرکرده تروریست های دموکرات را به ابراز پشیمانی از گفتگوی وی با مسئولان امنیتی جمهوری اسلامی طی سال های اخیر وادار کرده و وی را به اعلام موضع بیشتر از طرح های وی درباره انجام عملیات تروریستی در مناطق مرزی کشور ترغیب نماید. کارمند شبکه دولتی آمریکا بارها با استفاده از واژه «عملیات نظامی» رسما گفتگوی خود با خالد عزیزی را به یک شوی رسانه ای آغاز اقدامات تروریستی تبدیل می کند.

اعطای تریبون صدای آمریکا به خالد عزیزی سرکرده گروهک تروریستی دموکرات کردستان.

با توجه به آنکه باراک اوباما در مصاحبه چند ماه قبل خود صراحتا اعلام کرد که «ما دنبال براندازی جمهوری اسلامی نیستیم» این رویکرد رسانه دولتی این کشور نشان می دهد که با گذشت ۳۶ از پیروزی انقلاب اسلامی سیاست دوگانه این مسئولان این کشور در رابطه با جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد و در صورتی که برنامه های حمایتی سالیان اخیر صدای آمریکا از تروریست هایی چون جیش العدل، جندالله و در حاضر گروهک دموکرات کردستان با سیاست های رسمی آمریکا تعارض دارد، موضع رسمی مقامات این کشور و ایجاد تغییرات در این شبکه را می طلبد.

در ادامه این گفتگو نیز خالد عزیزی در حالی از صلح آمیز بودن اقدامات این گروهک تروریستی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و موارد معدودی عملیات تروریستی سخن به میان آورده که استناد منتشره از جنایات بی سابقه و وحشیانه این گروه علیه مردم کردستان در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی خلاف این ادعای وی را به اثبات می رساند.

جنایات حزب دمکرات و اشرار درکردستان به حدی وحشتناک و غم‌انگیز بود که امام خمینی (ره) از تاریخ بیست هفتم مرداد ماه تا شانزده شهریور ۵۸ یعنی طی ۲۰ روز ۲۴ حکم، پیام و سخنرانی مربوط به کردستان داشتند.

یکی از غم انگیزترین جنایات این گروه در ۳۱ فروردین ماه ۵۸ رخ داد که پس از خلع سلاح پادگان سویوق بولاغ پس از سازماندهی، با لشکری کاملا مسلح که تعدادشان بیست هزار تن یا حتی بیشتر عنوان شده، جهت برگزاری میتینگ مسلحانه و اعلام طلب خودمختاری در سولدوز حاضر شدند.

کردهای تا دندان مسلح روز ۳۱ فروردین به خیابانهای شهر ریخته و شروع به شلیک بطرف مردم بیگناه ترک و کشتار آنان مینمایند. مردم بی دفاع ولی غیرتمند و جسور سولدوز (نقده) با معدود اسلحه هایی که در اختیار داشتند از ناموس شخصی و ملی خویش دفاع کردند و جنایات این گروه از جمله اینکه سر دخترک ۳ ساله ای را بریده و با سه سیخ به سینه مادر ۲۳ ساله اش چسبانده بودند، در میان کشته شدگان پیرمرد و پیرزن هم بین آنها بود. ۲۲ نفر دیگر را هم در جایی دیگر با طناب اعدام کرده بودند.

در خانه ایی دیگر جوانی را با تبر قطعه – قطعه کرده بودند و... همچنان در تارک ذهن مردم این منطقه به عنوان یک سند جنایت این گروهک تروریستی که اکنون با اعطای تریبون توسط مسئولان صدای آمریکا اقدام به تهدید مردم می نماید، باقی مانده است.

تصویری دردناک از جنایات گروهک تروریستی دموکرات در سولدوز (نقده)

تروریست های دموکرات در حالی مدعی مبارزه برای بدست آوردن حقوق مردم کردستان هستند که بیشتر قربانیان این گروهک مردم بی گناه کرد بوده اند.

نامه عبدالرحمن قاسملو دبیرکل معدوم گروهک تروریستی دموکرات به مسعود رجوی جهت همکاری مشترک در آبان ماه ۱۳۶۰.

پس از آنکه مردم غیور کردستان با کمک نیروهای نظامی توانستند این تروریست ها را از خاک کشور بیرون کنند، سرکرده وقت این گروهک عبدالرحمن قاسملو معدوم به همکاری با صدام حسین در جنگ بر علیه مردم کردستان پرداخته و انتقام شکست خود را با هشت سال خدمت اطلاعاتی و انجام عملیات مختلف تروریستی به حزب بعث عراق گرفت.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها