آموزش ۴۰ مهارت به دانش آموزان

برنامه های سازمان دانش آموزی تشریح شد

معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی مهمترین برنامه های سازمان دانش آموزی در سال ۹۴ را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۹۹۱۱۳
برنامه های سازمان دانش آموزی تشریح شد

اردشیر دهقانی درباره مهمترین برنامه های سازمان دانش آموزی گفت: برنامه های سازمان در دو گروه دانش آموزی و مربیان تنظیم شده است.

وی افزود: برگزاری کارگاه های مهارت اجتماعی که یکی از مهمترین اولویت های ما است در دو حوزه دانش آموزی ومربیان از خرداد ماه آغاز می شود و تا شهریور ماه ادامه دارد.

دهقانی اظهار کرد: مهارت های مورد نیاز دانش آموزان را شناسایی کرده ایم و کارگاه های آموزشی برای فراگیری این مهارت ها برگزار خواهد شد.

معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰ مهارت را به دانش آموزان آموختیم، افزود: تا سال ۹۵ به دانش آموزان ۴۰ مهارت را خواهیم آموخت.

وی افزود: همچنین اردوهای دانش آموزی با هدف شناسایی دانش آموزان نخبه برای تربیت یاور مربی در استان ها و تربیت مدرس در حوزه مربیان برگزار می شود.

دهقانی گفت: همایش ۳ هزار نفره پیشتازان و فرزانگان مرداد ماه سال جاری در بخش مربیان در اردوگاه شهید باهنر برگزار خواهد شد و به تبع آن اردوها در استان ها هم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مخاطب داریم، افزود: ۵۰۰ هزار عضو تشکل های پیشتازان و فرزانگان هستند و یک میلیون نفر هم با ما در بخش های مختلف همکاری دارند.

معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی گفت: همایش بزرگ راهیان معرفت ویژه دانش آموزان حج و عتبات رفته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جشنواره تلاش، افزود: برگزیدگان ۱۵ رشته مرتبط حوزه تشکیلاتی در شهریور ماه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت مرحله استانی جشنواره اسفند ۹۳ برگزار شد و مرحله کشوری آن در شهریور سال جاری برگزار می شود.

دهقانی اظهار کرد: طرح جامع آموزی برای دانش آموزان و مربیان در نظر داریم که برای دانش آموزان یکساله و برای مربیان ۳ سال طول خواهد کشید.

وی افزود: سازمان دانش آموزی ۱۲ کتاب در حوزه تشکیلاتی در بخش فرزانگان و پیشتازان ویژه دانش آموزان و ۳ کتاب ویژه مربیان تهیه کرده است.

معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی با بیان اینکه امسال سال شکوفایی اعزام به عتبات عالیات است، گفت: به دلیل اینکه اعزام به حج عمره متوقف شده است دانش آموز دختر را به همراه مادر ودانش آموز پسر را به همراه پدر به عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد که از خرداد ماه اعزام ها آغاز می شود.

دهقانی افزود: اردوهای کار و تلاش برای دانش آموزان در اردوگاه ها برگزار می شود که دانش آموزان به کار بهسازی و زیبا سازی فضای اردوگاه می پردازند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها