حاشیه‌نگاری بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب

نیم روز در شبستان

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب راضی بودند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ فکر می‌کنم رهبر معظم انقلاب از مجموعه آنچه را که در نمایشگاه کتاب ملاحظه کردند در مجموع راضی بودند.
کد خبر: ۷۹۸۲۱۷
رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب راضی بودند

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز جمعه ۲۵ اردیبهشت در حاشیه رونمایی از سامانه جامع کتاب الکترونیک ایران در جمع خبرنگاران گفت: ما شاهد تحولاتی بنیادین در حوزه فضای مجازی در دنیا هستیم و امروزه تقریباً همگان می‌توانند وارد یک دنیا مجازی شوند لذا ما هم باید از این فضا حداکثر استفاده را کنیم چون این فضا یک حوزه ارتباطات دوسویه است؛ یعنی هم ما باید از اطلاعات و دانشی که در این فضای مجازی گسترده وجود دارد، استفاده کنیم و هم دستاوردهایی را که داریم به جهانیان عرضه کنیم.

وی افزود: امروزه بسیاری از تنگناهایی که در انتقال اطلاعات در گذشته وجود داشت، از بین رفته و مردم در تمام دنیا می توانند به راحتی اطلاعات را با همدیگر به اشتراک بگذارند.

وزیر ارشاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مقام معظم رهبری در بازدیدشان از نمایشگاه کتاب تهران چه نکاتی را با مسئولان مربوطه در میان گذاشته‌اند؟ گفت: دیدار و حضور رهبر انقلاب در بخشی از نمایشگاه کتاب بسیار برای ما مغتنم بود، چون هر سال ایشان یک بخشی را انتخاب می‌کنند تا در طول زمان مجموعه ناشران را از نزدیک بازدید کنند. ظرف ۲ یا ۳ ساعتی که ایشان در نمایشگاه کتاب حضور داشتند از غرفه‌های مختلفی بازدید کردند و فکر می‌کنم از آنچه ملاحظه کردند در مجموع راضی بودند.

جنتی درباره اینکه آیا معظم‌له حین بازدیدشان توصیه‌ای هم داشته‌اند؟ گفت: در طول بازدید خیر، اما ممکن است بعدا که ما خدمت ایشان می‌رسیم توصیه‌هایی را دریافت کنیم. اما در بازدید اغلب با ناشران صحبت می‌کردند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها