بیش از 60 میلیارد تومان فروش کتاب

نمایشگاه کتاب رکورد زد

مدیر کمیته خدمات رفاهی و هماهنگی با سازمان ها و نهادهای همکار گفت: رکود کل فروش کتاب در نمایشگاه بیست و هفتم، روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه شکسته شد.
کد خبر: ۷۹۸۰۷۶
رکورد فروش کتاب شکسته شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب، نیکنام حسین پور گفت: فروش کتاب تا پایان روز هشتم نمایشگاه امسال (23 اردیبهشت ماه)، از 11 روز فروش در نمایشگاه بیست و هفتم پیشی گرفت و رکورد فروش آن نمایشگاه شکسته شد. همچنین دیروز بیش از 900 هزار تراکنش توسط دستگاه های کارتخوان و عابر بانک های موجود در نمایشگاه کتاب صورت گرفت.

مدیر کمیته خدمات رفاهی با بیان اینکه تاکنون شعب بانک صادرات بیش از 200 هزار بن کارت الکترونیکی خرید کتاب را به متقاضیان تحویل داده اند، افزود: با توجه به اینکه بانک ها جمعه و شنبه(25 و 26 اردیبهشت ماه) تعطیل هستند و نمایشگاه کتاب تهران نیز در روز شنبه به پایان می رسد.

وی اظهار کرد: 5 شعبه از بانک صادرات اطراف مصلی در این روزها کشیک هستند و تنها افرادی که شعبه منتخب شان یکی از این بانک هاست، می توانند بن کارت های خود را تحویل بگیرند، درغیر این صورت کسانی که بن کارت های خود را امروز (24 اردیبهشت ماه) دریافت نکنند دیگر نمی توانند از آن ها در این دوره از نمایشگاه کتاب بهره ببرند.

حسین پور افزود: همچنین از دانشجویان و طلابی که موفق به دریافت بن کارت های خود نشده اند، پس از نمایشگاه شماره حساب بانکی دریافت می کنیم تا وجه پرداختی آنان را بازگردانیم.

زمان ثبت نام بن کارت خرید کتاب ویژه دانشجویان و طلاب 29 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه بود. ثبت نام کنندگان می توانستند از 13 تا 24 اردیبهشت ماه بن کارت های خود را دریافت کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شنبه در مصلی به کار خود پایان می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها