دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه فضای داخل کشتی «نجات» که شامل کمک‌های بشردوستانه ایران برای مردم مظلوم یمن است مصداق خاک ایران محسوب می‌شود، گفت: بنابراین بازرسی از آن به هیچ عنوان امکان ندارد.
کد خبر: ۷۹۷۸۲۱
اجازه بازرسی از کشتی «نجات» را نمی دهیم

با توجه به اظهارنظرهای گروه ائتلاف حمله‌کننده به کشور یمن مبنی بر اینکه بازرسی از کشتی «نجات» جمعیت هلال احمر ایران که عازم یمن است امکان دارد، علی‌اصغر احمدی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشورمان در این باره به تسنیم گفت: فضای داخل کشتی نجات که شامل کمک‌های بشردوستانه ایران برای مردم مظلوم یمن است مصداق خاک ایران محسوب می‌شود بنابراین بازرسی از آن به هیچ عنوان امکان ندارد.

وی افزود: کشتی نجات جمعیت هلال احمر ایران حامل کمک‌های بشردوستانه برای مردم مظلوم یمن است که براثر حمله ظالمانه گروه ائتلاف به‌رهبری رژیم سعودی به‌شدت نیازمند این کمک‌ها هستند.

احمدی بیان داشت: ارسال کمک‌های بشردوستانه ایران با کشتی نجات براساس هماهنگی با هلال احمر یمن و همچنین فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ جهانی صورت پذیرفته است بنابراین به هیچ عنوان گفته‌ها و اظهارنظرهای گروه ائتلاف هیچ پایه و اساسی ندارد.

نجات حامل دوهزار و 500 تن کمک‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر برای مردم مظلوم و نیازمند یمن دو روز پیش از بندرعباس به‌سمت کشور یمن حرکت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها