پدری که دخترش را به دلیل مسائل اخلاقی در خواب به قتل رسانده بود، توسط پلیس همدان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۹۷۴۴۳
نبش قبر دختر جوان راز جنایت را فاش کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 24 فروردین امسال فردی یا پلیس تماس گرفت و خبر داد، دختر جوانی به طرز مشکوکی در منزل فوت کرده است و خانواده اش پیش از آنکه گواهی فوت وی را بگیرند، جسد او را در گورستانی در شهرستان کبودرآهنگ دفن کرده‌اند.

موضوع به مرجع قضایی گزارش شد و ماموران تحقیق در این باره را آغاز کردند تا این که در ادامه تحقیقات فردی که این دختر جوان را غسل داده بود، شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شد. این فرد در اظهاراتش به پلیس گفت، هنگام غسل دادن دختر جوان متوجه شده کبودی‌هایی در گردن و زیر گلو بوده است.

با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد و پدر، دختر جوان برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، اما همچنان مدعی بود دخترش به مرگ طبیعی فوت کرده و کشته نشده است. در پی اظهارات متناقض متهم، با دستور قضایی نبش قبر انجام شد و جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد تا این که پزشکان نظر دادند وی بر اثر خفگی و انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده است.

متهم به قتل در ادامه تحقیقات دو روز پیش به قتل دخترش اعتراف کردو گفت: با توجه به این‌که دخترم مطلقه بود و با افراد غریبه‌ای در ارتباط بود به جهت حفظ حرمت خانوادگی زمانی که او در خواب بود خفه‌اش کردم و جسدش را دفن کردم.

سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در این باره گفت: متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان قتل نبش قبر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها