جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

آمریکا از دیپلماسی عاجز است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکوم کردن تجاوز وحشیانه رژیم آل سعود علیه مردم بی دفاع یمن گفت: آل سعود بذر فتنه را بین مسلمانان انداخته و در راستای تحقق فتنه ها و اهداف آمریکا و صهیونیست ها گام برمی دارد.
کد خبر: ۷۹۷۳۵۰
آل‌ سعود در بین مسلمانان فتنه ایجاد می کند

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی پیش از ظهر سه شنبه در گردهمایی پیشمرگان مسلمان کرد با عنوان «حماسه آفرینان همیشه ماندگار» در سالن آزادی سنندج افزود: جهان اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری به آگاهی، مطالعه دقیق و شناخت از توطئه های دشمنان نیازمند است.

وی گفت: امروز یک ملت به نام سوریه که پیشانی مسلمین علیه توطئه های صهیونیست ها بود با توطئه افکنی و دخالت های کشورهای اروپایی و همراهی دولت های مرتجع منطقه به ویرانی و آشوب کشیده شده و نوامیس آن مورد هجمه قرار گرفته و شهرها و زیرساخت های آن به ویرانی گراییده است.

جانشین فرمانده کل سپاه به توطئه های آمریکا، کشورهای اروپایی و رژیم های مرتجع عربی منطقه در تفرقه افکنی بین اقوام و مذاهب اسلامی در عراق، کشتار مسلمین و هجمه به نوامیس آنان اشاره کرد و افزود: امروز عده ای به نام اسلام بر چهره اسلام شمشیر می زنند و چهره سرشار از عطوفت و محبت اسلامی را خدشه دار کرده و خشونت و بیرحمی و قساوت و سنگدلی را در جهان اسلام گسترش می دهند.

سردار سلامی افزود: در یمن مردم فقیر، بی دفاع و مسلمان آن مورد وحشیانه ترین، بی منطق ترین و احمقانه ترین جنگ و هجمه از سوی رژیم آل سعود قرار گرفته اند که این هجمه های وحشیانه نیز با چراغ سبز و پشتیبانی آمریکا، اسراییل و کشورهای اروپایی همراه بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز سالگرد طلوع خورشید ولایت در سال 88 در ماندنی ترین بهار کردستان است و سرسبزی، نشاط، طراوت و طبیعت زنده این سرزمین در کنار وفاداری، همت والا و اعتقادات راسخ مردم کردستان مایه فخر و مباهات همه ایرانیان است.

کردها محب اهل بیت(ع) هستند

سردار سلامی افزود: کردها اصیل ترین قوم ایرانند و هزاران سال شکوه تمدن ایران و اسلام مرهون وفاداری ها، رشادت ها و فداکاری های این قوم اصیل است و این قوم نقش ویژه ای در رفعت بخشیدن به جایگاه و موقعیت جهانی ایران بزرگ دارد.

وی گفت: کردها قومی مسلمان، محب اهل بیت(ع) هستند که به قرآن ایمان دارند و آیه تطهیر را در صفحه قلبشان با محبت به اهل بیت(ع) تفسیر می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: این مردم را با غیرت و تعصبشان به عنوان مستحکم ترین پاسداران مرزهای ایران اسلامی در صفحات تاریخ ایران و اسلام به ویژه در دوران تاریخی 37 ساله پس از انقلاب می شناسیم.

سردار سلامی اظهار کرد: عظمت و بزرگی ایران اسلامی مرهون فداکاری های عظیم و آشکار پیشمرگان مسلمان کرد که در دهه ها و سال های اولیه انقلاب اسلامی از خود بروز دادند و آن زمان که فتنه گران نمی توانستند استقرار امنیت را در این مرز و بوم ببینند مردم مسلمان کردستان در کسوت پیشمرگان مؤمن سلاح بر دوش گرفته و از خانه و کاشانه خود دل کنده و سفرهای بلندی را در دشت ها و کوه ها در تعقیب دشمنان ایران متحمل شدند.

وی گفت: شایسته است مردم کردستان در عزت، سربلندی، آرامش، آبادانی و پیشرفت زندگی کنند زیرا کردستان عزیز با رشادت پیشمرگان مسلمان کرد و همراهی نیروهای مهاجر اعم از سپاهی، ارتشی و بسیجی به گورستانی برای دفن آروزهای دشمنان تبدیل شد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: شهدای پیشمرگ مسلمان کرد، ستاره های درخشان و بی غروبی هستند که امنیت و آرامش را به ایرانیان هدیه کردند و صبوری خانواده های این بزرگواران نیز مایه فخر و مباهات همه ما است.

سردار سلامی افزود: امروز دشمنان اسلام به صورت آشکارا به ارزش ها، اتحاد و انسجام مسلمین خدشه وارد می کنند و بدنبال ایجاد تفرقه بین صفوف مسلمین هستند و به بهانه های مختلف مسلمانان را به جان همدیگر می اندازند و برادرکشی را رواج می دهند.

وی گفت: ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، کرد و عرب و فارس، شافعی و سلفی و تبدیل کردن قومیت ها و مذاهب مختلف به بستری برای تفرقه و درگیری به منظور تضعیف مسلمین و هزینه کردن انرژی ها و ظرفیت های مسلمین برای نابودی خود مسلمین از جمله اهداف و توطئه هایی است که آمریکا، صهیونیست جهانی و کشورهای اروپایی با تمام توان دنبال می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: باید به این مهم توجه کرد که قبایل، طوایف، قومیت ها و مذاهب، فرصتی مغتنم برای تقویت پایه های وحدت و انسجام اسلامی و ملی بوده و به گسترش فضای عطوفت و مهربانی در جهان اسلام کمک می کنند.

سردار سلامی اظهار کرد: جهان اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری به آگاهی، مطالعه دقیق و شناخت از توطئه های دشمنان نیازمند است زیرا دشمنان اسلام با تمام توان برای ضربه زدن به مسلمانان همراه شده اند و متأسفانه کشورهای مرتجع منطقه نیز با آنان همراه شده و در راستای رونق بخشی به کارخانه های اسلحه سازی آنان گام برمی دارند.

وی افزود: در اوج تحریم ها و محاصره های اقتصادی و اوج ناامنی منطقه ای شاهد بهشتی امن و آرام به نام ایران اسلامی هستیم که در آن نوامیس ما در امنیت بوده و با عزت و اقتدار شهرهایمان در حال رشد و آبادانی است.

سردار سلامی گفت: اینجا سرزمین وحدت اقوام و درخشش پهلوانان عالم بوده و ایران اسلامی در بزرگترین ارتفاعات منزلت بین المللی می درخشد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ایران امروز سنبل همه عظمت هاست و کردستان ایران عقیق انگشتری ایران است و مردم کردستان در قلب همه ایرانیان جایگاهی رفیع و دوست داشتنی دارند. (سپاه نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها