برای دفاع از اقتدار ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای

طرح ۳ فوریتی تقدیم هیأت رئیس شد

طرح سه فوریتی دفاع اسلامی و انقلابی و قانونمند از عزت، عظمت، هویت و شخصیت و اقتدار ملت ایران در طول ادامه مذاکرات هسته ای با 80 امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد.
کد خبر: ۷۹۷۲۴۰
طرح ۳ فوریتی تقدیم هیأت رئیس شد

جواد کریمی قدوسی طراح این طرح با اعلام اینکه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس چنین طرحی را امضا کرده‌اند با توزیع این طرح بین خبرنگاران گفت: این طرح به هیات رئیسه مجلس ارائه شده است.

قدوسی با اشاره به اینکه این طرح با عنایت به بیانات دردمندانه ولی امر مسلمین در دیدار با فرهنگنان تهیه شده گفت: ایشان فرمودند هم مسئولین سیاست خارجی ما و هم مسئولین گوناگون دیگر، هم نخبگان جامعه، یک ملت اگر نتوانند از هویت و عظمت خود در مقابل بیگانگان دفاع کنند قطعاً تو سری خواهند خورد برو برگرد ندارد، لذا باید قدر شخصیت وهویت خود را دانست. بنده با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد موافق نیستم. بروند حرف بزنند مذاکراه کنند به توافق برسند اشکالی ندارد البته در حالی که آن خطوط اصلی را رعایت کرده باشند لکن به هیچ وجه تحقیر را قبول نکنند. تهدید را قبول نکنند.

براساس این مواضع قاطع انقلابی و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دفاع قانونمند از عزت، اقتدار، شخصیت و هویت و عظمت ملت ایران در برابر هتاکی های نظام تسلط و دولت مستکبر آمریکا ماده زیر تنظیم شده است:

براساس ماده واحده این طرح سه فوریتی آمده است:

دولت و مسئولین سیاست خارجی و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای موظفند هر گونه ارتباط و مذاکراه با آمریکایی ها در موضوع هسته ای را تا زمانی که دولت آمریکا رسما و علنا تهدید ملت قهرمان ایران را کنار نگذارد قطع نموده و مذاکره را با بقیه گروه 1+5 بدون حضور آمریکایی ها ادامه دهند.

برخی طراحان این طرح سه فوریتی کریمی قدوسی، آشتیانی، کامران، نقویان، پژمان فر، کوثری، طلا، حسینیان، زارعی، رسایی، نوباوه، طبیب زاده، نقوی حسینی، کوچک زاده، آلیا، بیاتیان هستند.

فاطمه امیری - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها