مامور جوان در جریان تعقیب و گریز با دزدان مسلح در کرج، هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.
کد خبر: ۷۹۶۸۲۳
شهادت مامور پلیس در تعقیب دزدان مسلح

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 ظهر دیروز ماموران پلیس آگاهی استان البرز هنگام گشتزنی در مشکین‌آباد کرج به یک خودروی پراید نقره‌ای با چهار سرنشین که بسرعت در حرکت بود، ظنین شده و به تعقیب آنها پرداختند. ماموران با استعلام شماره پلاک خودروی سارقان متوجه شدند این خودرو سرقتی بوده و با آن چند مورد سرقت تحت پوشش مسافربر انجام شده است. ماموران با اطلاع از موضوع با اخطار به راننده خودروی پراید از او خواستند تسلیم شود، اما او به فرارش ادامه داد. در جریان این تعقیب و گریز یکی از متهمان فراری با سلاح کلاشینکفی که به دست داشت به سوی خودروی پلیس شلیک کرد و منجر به زخمی شدن مامور جوان شد.

با متوقف شدن خودروی پلیس و بازماندن آنها از این تعقیب و گریز، اهالی که متوجه ماجرا شده بودند موضوع را به پلیس گزارش داده و پلیس زخمی را به بیمارستان منتقل کردند که به دلیل شدت خونریزی به شهادت رسید.

ماموران انتظامی پس از اطلاع از ماجرا با حضور در محل حادثه به جستجوی سارقان فراری پرداختند تا این که در 3کیلومتری محل حادثه خودروی سرقتی را در حالی که بدون سرنشین رها شده بود، پیدا کردند.

با هماهنگی قضایی خودرو به پارکینگ پلیس منتقل شد. پلیس احتمال می‌دهد سارقان فراری قصد دستبرد مسلحانه داشته‌اند که این حادثه تلخ را رقم زدند.

تیم‌های عملیاتی با کشف سرنخ‌هایی جستجوی گسترده‌ای را برای دستگیری دزدان فراری آغاز کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
۰
۰
توتمام دنیا كشتن مامور پلیس بزرگترین جرم محسوب میشه وقتی قانون نتونه از خودش دفاع كنه مردم عادی چه كار كنند در برخورد با این افراد كه مثل قارچ تو جامعه دارن زیاد میشوند.
لطفا هر چه سریعتر عوامل این حادثه رو جلوی چشم همه دستگیر و مجازات كنید تا خون ماموری كه احساس مسئولیت كرده و به تعقیب خلافكار ها پرداخته ضایع نشود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها