رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری نگهبانی که در پی عدم پرداخت حقوقش اقدام به سرقت از انبار شرکت محل کارش کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۸۱۴
حقوقش را ندادند انبار شرکت را خالی کرد!

سرهنگ حسین بیدمشکی گفت:‌ درپی مراجعه مدیر یک شرکت خصوصی در مشهد و اعلام اینکه لوازم و قطعات موجود در انبار شرکتش مورد دستبرد قرار گرفته است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام تحقیق از محل شرکت، افزود: در بدو رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی به شرکت مورد نظر مراجعه و تحقیقات پلیسی را آغاز کرده و با استفاده از کارآگاهان بررسی صحنه سرقت،‌ اثرات به جای مانده‌ای را کشف و برای بررسی به دایره آزمایشگاه پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ بیدمشکی با اشاره به تجزیه و تحلیل های انجام گرفته، گفت: نتایج به دست آمده از بررسی ها و اثرات مکشوفه ظن کارآگاهان پایگاه غرب را به سمت اینکه سرقت توسط عوامل داخلی بوده هدایت کرد، لذا آنان به صورت نامحسوس کارکنان شرکت را تحت نظر قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه ظن مأموران به واقعیت پیوست و یکی از کارکنان به عنوان عامل سرقت‌ها مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: این مرد که نگهبان شرکت بود دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به بازجویی از متهم، گفت:‌ وی ابتدا منکر هر گونه سرقت شد، اما پس از روبرو شدن با دلایل و آثار به جا مانده در محل سرقت به ناچار لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی معترف شد.

وی با اشاره به اعترافات متهم، افزود: متهم دستگیر شده در اظهارات خود معترف شد از آنجائیکه شرکت در شرف ورشکستگی بود مدیر شرکت دستمزد و حقوق وی را پرداخت نمی کرد و به همین دلیل اموال را بابت دستمزدش با دو دستگاه کامیون خارج کرده است تا مطالبات و حق و حقوقش را از شرکت بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه متهم به همراه دو راننده کامیون دستگیر و پرونده تکمیلی در این خصوص تشکیل شد، افزود: هر سه متهم با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها