جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی از راه اندازی خانه‌های سرباز در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۶۱۷
خانه‌های سرباز راه اندازی می شود

سردار محمد جواد زاده کمند گفت: خانه‌های سرباز محل‌هایی است که در درون مجموعه نیروهای مسلح راه اندازی خواهند شد و سربازان می‌توانند بعد از اتمام ساعات خدمتی خود ، با مراجعه به این خانه‌ها در فضایی با آرامش و دارای تسهیلات رفاهی و امکانات مناسب حاضر شوند. به گفته وی این خانه‌ها به زودی راه اندازی خواهند شد.

وی همچنین در پاسخ به یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده برای خوشایندسازی سربازی خاطرنشان کرد: بیش از سه سال است که در مجموعه نیروی انتظامی این طرح با جدیت در حال پیگیریست و براین اساس برنامه‌ریزی‌هایی برای خوشایندسازی سربازی و نیز توانمندسازی سربازان انجام شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ادامه داد : در همین راستا طرح توانمندسازی سربازان را در سه سال پیش تدوین و سعی کردیم در حوزه‌های مختلف سربازان را توانمند کنیم تا آنان بتواننند پس از اتمام دوران سربازی خود از آموزش‌هایی که در حین سربازی دیده‌اند در کار و زندگی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه نشاط و تربیت جسمانی سربازان نیز اقداماتی را در نیروی انتظامی انجام داده‌ایم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم به عنوان مثال راه‌اندازی خانه‌های سرباز نیز یکی از همین اقدامات است که تاثیرات زیادی در ارتقای روحیه ونشاط سربازان خواهد شد.( ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها