فیلم «محمد رسول‌الله‌» ساخته مجید مجیدی، در افتتاحیه سی‌ونهمین دوره جشنواره جهانی فیلم مونترال کانادا به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۹۵۳۲۸
نمایش فیلم محمد(ص) در جشنواره جهانی مونترال کانادا

به گزارش فارس، پایگاه رسمی جشنواره جهانی فیلم مونترال در خبری اعلام کرد: «اتفاق سال 2015» این جشنواره، نخستین اکران جهانی فیلم محمد(ص) ساخته مجید مجیدی خواهد بود.

این منبع خبری به داستان این فیلم 171 دقیقه‌ای اشاره کرد و افزود: محمد رسول‌الله با بودجه 50 میلیون دلاری، گرانقیمت‌ترین فیلم ایرانی است که طی 5 سال ساخته شده است.

این پایگاه به نقل از سرژ لوزیک، رئیس این جشنواره فیلم نوشته است: فیلم‌های زیادی درباره چهره‌های موثر ادیان بزرگ جهان مانند عیسی(ع)، موسی(ع) و بودا ساخته شده است، اما این دومین ساخته حماسی درباره بنیانگذار اسلام است.

قرار است مجید مجیدی و اعضای مهمی از بازیگران و تیم سازنده فیلم در این رویداد شرکت کنند. در این جشنواره چهره‌هایی چون ویتوریو استورارو، اسکات اندرسون، جیانتو دروسی و ای‌آر رحمان نیز حضور خواهند داشت.

جشنواره جهانی فیلم مونترال کانادا از 5 تا 16 شهریور برگزار می‌شود.

این نخستین حضور جشنواره‌ای فیلم محمد(ص) است. پیشتر قرار بود این فیلم برای نخستین بار در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید که این اتفاق رخ نداد.

همچنین قرار بود آخرین ساخته مجیدی در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین هم به نمایش درآید که به دلایل فنی از حضور درآن جشنواره بازماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها