سخنگوی جنبش انصارالله یمن هدف از دامن زدن به شایعات مربوط به پیاده کردن نیروهای سعودی در عدن را بالا بردن روحیه تروریستهای القاعده دانست و تاکید کرد سعودیها جرأت چنین کاری را ندارند.
کد خبر: ۷۹۴۳۷۰
رژیم سعودی جرأت هلی برن نیرو در یمن را ندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل ازشبکه تلویزیونی المنار، محمد عبدالسلام گفت: اخبار منتشر شده درباره هلی برن نیروهای سعودی در یمن به هیچ وجه صحت ندارد و صحبتهای این چنینی با هدف بالا بردن روحیه عناصر القاعده بعد از دریافت ضربات درد آور اخیر است.

وی تصریح کرد نیروهای رژیم سعودی جرأت انجام دادن چنین اقداماتی را در یمن ندارند.

عبدالسلام تاکید کرد اوضاع میدانی در عدن تحت کنترل ارتش ، نیروهای امنیتی و کمیته های مردمی است.

این خبر درحالی است که سازمان ملل هشدار داد در پی بمباران زیرساختهای یمن و پایان یافتن ذخایر سوخت و غذا، اوضاع یمن تا چند روز دیگر در آستانه فروپاشی کامل است.

یوهانس ون در کلاو هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در یمن گفت: خدمات مربوط به بهداشت ، غذا و آب به سبب نرسیدن سوخت متوقف شده است.

وی خاطر نشان کرد محاصره یمن عواقب ناگواری در خصوص ارسال کمکهای انسان دوستانه خواهد داشت.

ناکام ماندن حمله دریایی سعودی ها به عدن

شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری به نقل از منابع یمنی گزارش داد: ارتش یمن و کمیته های مردمی دومین حمله بزرگ رژیم سعودی از سمت دریا را که با مشارکت 50 کشتی به سمت شهر عدن خنثی کردند.

نیروهای طرفدار عبدربه منصور هادی در شهر عدن از تسلیحات، مهمات و تجهیزات نظامی که از طریق دریا توسط سعودی ها در اختیار آنها قرار گرفت در جنگ علیه حوثی ها در این شهر استفاده خواهند کرد.

الحدث به این مسئله اشاره نکرد که چه طرفی این تسلیحات را در اختیار نیروهای منصور هادی قرار داده است.

این شبکه همچنین به نقل از یک منبع مطلع از رسیدن نیروی های یمنی آموزش دیده برای جنگ خیابانی به شهر عدن در جنوب این کشور خبرداد.

این نیروها مسئولیت ساماندهی عملیات نیروهای طرفدار عبدربه منصور هادی را برعهده خواهند داشت.

الحدث در حالی این نیروهای آموزش دیده را یمنی اعلام کرد که بعضی از منابع عربی از ورود دهها نفر از نیروهای ویژه عربی به شهر عدن خبر داده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها