وزیر ارشاد در آیین گشایش نمایشگاه کتاب مطرح کرد:

فرصتی منحصر به فرد برای بازبینی کتاب

15 ردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره)

نمایشگاه کتاب با حضور رییس جمهور افتتاح می شود

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز سه شنبه جاری (15 اردیبهشت ماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری گشایش می یابد.
کد خبر: ۷۹۳۷۷۷
نمایشگاه کتاب با حضور رییس جمهور افتتاح می شود

مراسم افتتاحیه این رخداد بزرگ فرهنگی ساعت 9 صبح سه شنبه (15 اردیبهشت ماه) با حضور رییس جمهوری در ضلع جنوبی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران امسال نیز همانند سال های قبل یک روز زودتر از آغاز به کار نمایشگاه برگزار می شود و با توجه به این که نمایشگاه تا آن زمان به طور کامل آماده نخواهد شد، تمهیدی برای بازدید ربیس جمهوری از نمایشگاه امسال هم اندیشیده شده است.

بر این اساس، گلچینی از نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران طراحی و تعدادی از مهم ترین آثاری که در آن عرضه خواهد شد، در فضایی در کنار محل برگزاری مراسم افتتاحیه فراهم می شو که رییس جمهوری و هیات همراه با حضور در این بخش، از نمایشگاه کتاب تهران هم بازدید می کنند.

در این مراسم وزرای فرهنگ عراق، بنگلادش و عمان نیز حضور می یابند.

عمان مهمان ویژه نمایشگاه امسال کتاب تهران است و عبدالمنعم بن منصور الحسنی، وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی این کشور نیز در افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران سخنرانی می کند.

سخنرانی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر بخش های مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها