احداث بیمارستان تخصصی هسته ‌ای در تهران

صالحی: غربی ها دبه در آورده اند

وزیر کشور گفت: حضور قدرتمند ایران در مذاکرات هسته ای به پشتوانه حمایت و رضایتمندی مردم در داخل کشور است که بخش قابل توجهی از این رضایتمندی، مدیون تلاش جامعه کارگری در عرصه تولید و اقتصاد است.
کد خبر: ۷۹۳۴۷۰
حضور قدرتمند ایران در مذاکرات به پشتوانه حمایت مردم است

عبدالرضا رحمانی فضلی که در شانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به فارس سفر کرده است، امروز پنجشنبه در جمع کارگران در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز افزود: باید تلاش کنیم جامعه کارگری که خود بخش قابل توجهی از جامعه مردمی است به رضایتمندی بیشتری برسد و در سهم تولید مشارکت واقعی داشته باشد.

وی افزود: دو بلوک شرق و غرب همواره نگاه بهره جویانه سیاسی و اقتصادی به کارگران داشته اند؛ اما در جمهوری اسلامی ایران احترام و جایگاه شایسته کارگران، ریشه در نگاه عمیق اعتقادی و دینی ما دارد.

رحمانی فضلی گفت: در جمهوری اسلامی کارفرما و کارگر در دو طرف یک معادله اقتصادی نیستند بلکه کارگران نیز به عنوان سرمایه اصلی به شمار می روند.

وی افزود: در تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی، کارگران در تمام عرصه های مهم و حساس مانند پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، انتخابات و تولید و جهاد اقتصادی و عبور از تحریم، حضور تعیین کننده داشته اند.

وزیر کشور با اشاره به تاکید رهبری بر مبارزه با فساد و قاچاق کالا و افزایش تولید اظهار داشت: نتیجه تمام این جهت گیری ها بهره مندی بخش تولید و کارگران از شکوفایی اقتصادی است.

وی افزود: انسجام جامعه کارگری و شکل گیری تشکل های بزرگ صنفی در این بخش، یک موفقیت قابل توجه است که مسیر رسیدن به خواسته ها را آسان و کوتاه کرده است.

وزیر دولت یازدهم گفت: دولت تدبیر و امید اولین اولویت خود را رضایت اقتصادی مردم می داند و رساندن تورم بالای 40 درصد به 15درصد نشان دهنده جدی بودن این دغدغه برای دولت است و حرکت برای رفع موانع تولید و محقق کردن اقتصاد مقاومتی همچنان ادامه خواهد داشت.

رحمانی فضلی افزود: هرچند تحریم هزینه هایی را به کشور تحمیل می کند اما این به آن معنا نیست که همت و عزم و اراده خود را در معرض انفعال و فراموشی قرار دهیم.

پیش از سخنان وزیر کشور، نمایندگان صنف ها و تشکل های کارگری استان فارس بخشی از خواسته ها و انتظارات خود را بیان کردند.

شانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت روز چهارشنبه (نهم اردیبهشت) به استان فارس آغاز شد و تا امروز (پنجشنبه) ادامه دارد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها