وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: یارانه نقدی هیچ کارگری قطع نشده است و اگر احتمالا اشتباهی هم باشد حتماً اصلاح میشود.
کد خبر: ۷۹۳۳۹۴
یارانه هیچ کارگری قطع نمی شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما علی ربیعی درمصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: در اجرای قانون بودجه مصوبه مجلس شورای اسلامی قرار نیست یارانه هیچ نیازمندی حذف شود و اگر یارانه نقدی کارگری حذف شده ، ناشی از مواردی مانند ثبت ملکیت خودروی گرانقیمت وهمچنین مسکن پرقیمت به نام وی است که در اجرای قانون بودجه صورت می گیرد.

ربیعی همچنین از بهبود خدمات رسانی بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت : ‌در مورد سهام عدالت کارگرانی که جا مانده اند هم در جلسه آتی هیئت وزیران بررسی و اطلاع رسانی شود.

وزیر تعاون در باره قراردادهای سفید امضای کارگری هم گفت:‌ استراتژی دولت این است که با تقویت رشد اقتصادی کشور و همچنین بهبود فضای کسب و کار و مهارت نیروی کار قدرت انتخاب کارگران را افزایش دهیم تا از مشکلاتی که در حال حاضر در بازار کار وبه ضرر کارگران دیده می شود، فاصله بگیریم.

وی تصریح کرد‌: باید قدرت انتخاب کارگران در برابر کارفرمایان هم افزایش یابد و در آن صورت همه حقوق کارگران رعایت خواهد شد.

ربیعی گفت:‌ امیدواریم در سال آینده هم نظام دستمزد و حقوق کارگران را به میزان قابل توجهی و در چارچوب قانون مقررات تقویت کنیم اما همه اینها مستلزم این است که به رونق اقتصادی و رشد بالای 8 درصدی برسیم که دولت تدبیر و امید هم در این زمینه تلاش می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها