پلیس به اعمال مجرمانه زن پایان داد

مزاحمت زنانه برای گرفتن انتقام

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر خانوادگی شهروند گرگانی در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۷۹۳۱۷۴
مزاحمت زنانه برای گرفتن انتقام

سرهنگ حبیب‌الله رجبلی گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر خانوادگی وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا گلستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از شاکیه و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به ایجاد پروفایل در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی با تصاویر این خانم کرده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات تخصصی، مشخص شد فردی که این پروفایل را ایجاد کرده، یک خانم جوان است و با اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا فرا خوانده شد.

سرهنگ رجبلی گفت: متهم که در لحظات نخست منکر هرگونه بزه انتسابی شده بود، پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از انجام اینکار را انتقام جویی از شاکیه اعلام کرد.

وی افزود: پس از تکمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان به شهروندان توصیه کرد از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند و به هیچ عنوان با نام‌های کاربری که هویت اصلی را نمایان می‌کند عضو شبکه‌های اجتماعی نشوید.

سرهنگ رجبلی از شهروندان خواست تا به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR بخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس‌های 2182421 و 2182282 گزارش کنند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها