مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ اعلام کرد:

وضعیت بیمه درمانی بازنشستگان

مهلت بیمه تکمیلی تا مرداد

درمان بازنشستگان رایگان شد

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از حذف فرانشیز درمانی بازنشستگان در مراکز درمانی خبر داد و گفت: به زودی با اجرای این طرح پذیرش این افراد در مراکز درمانی رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۳۰۶۷

درمان بازنشستگان رایگان شد

محمد علی همتی با بیان این مطلب افزود: بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی تا مرداد ماه امسال اعتبار دارد و هیچ مشکلی در پرداخت خسارت درمانی به این افراد تا کنون ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه آتیه سازان حافظ مجری بیمه تکمیلی بازنشستگان است، گفت: این شرکت بیمه ای قرار داد مستقیم با کانون عالی بازنشستگان دارد وسقف قرار داد آنها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به برنامه های درمانی امسال اشاره کرد و افزود: حذف فرانشیز درمان مستمری بگیران در مراکز دولتی از مهمترین اقدامی است که سازمان در سال جاری اجرایی خواهد کرد که تمامی اقدامات لازم برای اجرای این طرح انجام شده و بزودی عملیاتی خواهد شد و دراین صورت پذیرش و بستری بازنشستگان در مراکز درمانی رایگان خواهد بود.

همتی درمورد صدور کارت هوشمند درمان نیز اظهار داشت:جایگزینی کارت هوشمند به جای دفترچه بیمه درمانی افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در دستور کار سازمان قرار دارد اما اجرایی شدن این طرح از نظر فنی زمان بر است و نمی توان زمان دقیقی برای اجرای آن در نظر گرفت.

به گفته وی، اقدامات کارشناسی لازم برای صدور کارت هوشمند درمان انجام شده است و تامین اجتماعی تلاش خود را برای اجرایی شدن آن انجام می دهد.(مهر)

 

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها