دستبرد به خانه‌های قصرشیرین با شاه کلید

باند سارقان منزل متلاشی شد

سرقت از خانه های خالی از سکنه

«اصغر شاه کلید» دستگیر شد

«اصغر شاه کلید» که با همدست خود به خانه‌های خالی از سکنه دستبرد می‌زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۲۲۷۲
«اصغر شاه کلید» دستگیر شد

چندی پیش ‌در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر اینکه در تعطیلات عید نوروز که منازلشان خالی از سکنه بوده، طلا و جواهرات منزل، ال سی دی و سایر لوازم با ارزش منزلشان به سرقت رفته است، پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در تحقیقات ماموران کلانتری مشخص شد که سرقت از منازل با روش شاه کلید صورت گرفته است که ماموران کلانتری در این راستا با مراجعه به بانک متهمان، توانستند در روز 20 فرودین ماه سارقی را به نام «اصغر» شناسایی کنند و سپس با رصد محل حضور مجرمان، «اصغر» را در حین فروش یک چرخ خیاطی مشاهده کردند.

وی با دیدن ماموران با بر جای گذاشتن اموال مسروقه اقدام به فرار کرد که 24 فرودین ماه در پاتوق خود (انباری) که مخفی شده بود دستگیر و به سرقت چندین منزل معترف گردید و همدست وی نیز به نام «سلمان» شناسایی و در چهار راه هرندی دستگیر شد.

سرهنگ سیف الله نوایی، رییس کلانتری 116 مولوی با اعلام این خبر، افزود: هر دو متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها