روابط عمومی اداره ‌کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد، سه نفر از اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان بوشهر دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۱۷۹۶
دستگیری 3 عضو انصار الفرقان

به گزارش ایرنا، در پی ورود سه نفر از اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان به استان و به قصد انجام اقدامات خرابکارانه، با پیگیری‌های اطلاعاتی و شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) عنصر تروریستی که با هویت جعلی در استان مستقر بود شناسایی و طی یک عملیات موفقیت‌ آمیز به همراه دو نفر از مرتبطان از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند. در این گزارش آمده است که ترور شهروندان برای ایجاد تفرقه و حمله به پایگاه و مراکز اقتصادی بیشترین هدف گروهک تروریستی انصار الفرقان بوده است.

در نشست سه‌جانبه بزرگان اصولگرا چه گذشت؟

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت در گفت‌وگویی با مهر، درباره نشست سه‌جانبه آیت‌الله یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح‌یزدی، به نقل از دبیرکل جامعه روحانیت به تشریح جزئیات این نشست پرداخت و گفت: این جلسه در جامعه مدرسین برگزار شد و آیت‌الله مصباح که تشریف آوردند سوالشان این بود «که چرا من را دعوت کردید؟ همواره برای انتخابات، جامعتین بودند که ورود می‌کردند. امروز هم باید همین‌گونه باشد. من ریاست حزبی را ندارم. اگر خواستید با احزاب جلسه بگذارید، من رئیس حزبی نیستم. دوستان پایداری می‌آیند با من مشورت می‌کنند و من مشورت می‌دهم، ولی این‌گونه نیست که رهبری حزبی را به‌عهده گرفته باشم» و توصیه کردند که همچنان باید محوریت، جامعتین باشد.

همزمان، تسنیم نوشت که سعید جلیلی عصر دیروز در قم به دیدار آیت‌الله مصباح‌یزدی رفت.

اشتغالزایی برای جوانان چینی!

فارس به نقل از اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور که دیروز در مراسم گشایش یک نمایشگاه تهران به ایراد سخن پرداخته بود، نوشت: در سال‌های گذشته 700 میلیارد دلار پول مملکت خرج شد و کسی نمی‌گوید روزی که این پول وارد کشور شد چند نفر در کشور شاغل وجود داشت و روزی که تمام شد چند نفر شاغل داشتیم؛ آمار می‌گوید در هر دو دوره تعداد شاغلان مساوی بود یعنی خرج این پول سبب اشتغال جوان چینی و کشورهای دیگر شد.

حوصله مردم سر رفته است!

امیرعباس سلطانی، نماینده بروجن در مجلس و عضو کمیته پیگیری تخلف بابک زنجانی در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده بابک زنجانی گفت: پرونده غیرفعال مانده و حوصله مردم سر رفته است.

برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات مرتضوی

دادگاه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی در رابطه با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در پرونده تامین اجتماعی، دیروز به صورت غیرعلنی به ریاست قاضی محمدی‌کشکولی، رئیس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مرتضوی پس از خروج از دادگاه کیفری استان تهران، با بیان این‌که رئیس دادگاه تقاضای ما را مبنی بر برگزاری علنی دادگاه رد کرد، گفت: به همین دلیل نمی‌توانم درباره محتویات جلسه دادگاه صحبت کنم. وی افزود: جلسه بعدی دادگاه روز دوشنبه (فردا) برگزار می‌شود و در این جلسه به موضوع پرونده کهریزک پرداخته خواهد شد.

تذکری درباره جلسه حزبی کاخ سعدآباد

محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با مهر، با طرح این پرسش که چرا جهانگیری جلسه حزبی را در کاخ سعدآباد برگزار می‌کند، گفت: رئیس‌جمهور باید با آن دسته از دولتمردانی که با امکانات دولتی به یک جناح خاص کمک می‌کنند، برخورد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها